I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Schyssta ölhak i Malmö?

Övrigt - Blandat

2010-11-17 23:04

Schyssta ölhak i Malmö?

Yes!
Jag letar alltså efter nåt skönt hak att hänga på, där man kan ta en kall och man helst slipper tokfulla människor.
Att spela pingis och dricka öl är nog bland det bästa jag gjort. Kan det finnas ett sånt ställe tros? Biljard och öl funkar alltid också.
Möllan är ju ett område med sköna hak, men det är ALLTID fullt på ställena. Jag är helt klart ute efter" underground"/svart-klubb-haken. Hoppas ni förstår.
Tack på förhand !

"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"

2010-11-18 00:49
fast underground/svartklubb haken är ju inte direkt lugna eller ngt liknande...folk kickar ju ut den där o gör allt annat än att softa!
Poet

2010-11-18 02:43
Eller hur, svartklubbar är ju fan vidrigt. Speciellt Malmö svartklubbar, extremt jävla gully.
At the gates of Eternity...

2010-11-18 09:51
Okej, lugna och fina nu. Om vi skiter i svartklubbarna då, har ni nåt förslag eller har ni bara hat mot svartklubbar?:)
"peace polarn, det här är Simon G, negern i Polisskolan"<br>

2010-11-18 10:21
På Besök ligger en bit ifrån möllan. Bra ställe.

Moonlit Lounge på Davidshalls torg, trilla ner i källaren innan 18 så har du öl för 35 kr. Ligger förberett med kortlekar etc.

Zarathustra är helt klart det bästa stället under sommaren, en innergård vid möllan som inte är så välkänd. Känns som man sitter på polarens gård. Deras service är charmigt usel. Vet inte hur där är i vintertider.

Förslagen är inte så "underground" eller "äkta" som du kanske letar efter. Vi bor trots allt i Malmö, rätt högstandard på krogutbudet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-18 10:54
kexet_ P24
Ja, men här vi nog nåt. På Besök har jag varit på, men inte de andra ställena. Det spelar ingen roll om det är äkta eller inte, det ska bara vara ett shysst hak med en chill atmosfär. Ställen som man inte känner till.

Tack för förslagen!
Poet

2010-11-18 11:08
Qlogmen: Det är inte att man har hat haha, jag tror nog du inte sett en Malmö svartklubb, det är det som är grejen haha :)
At the gates of Eternity...

2010-11-18 14:40
jag hänge rpå svartklubbar finns ju helt ok, men att säga det det går lugnt till där är dumt.

på besök e chill, min polare jobbar där, han ställer alltid ut tavlor o grejer...dom spelar ju inte radio musik o sånt skit heller, kör typ reaggae hip hop etc...zatarhustra lär inte vara nice nu, fett kallt jue!

2010-11-19 08:16
Jo, jag har varit på en svartklubb i Malmö. Bakom KB, för ett par år sedan, fanns det en Chilensk mafioso driven svartklubb. Stämingen där var väl kanske inte på topp, men bra musik spelade de iaf.

Jag får gräva vidare och tackar för era svar!

2010-11-19 11:13
chill ölhak? Brogatan

2010-11-19 18:25
nu är det andra svartklubbar som gäller dock...den har inte vart öppen på fett länge. jag ska ge dig tips till nästa fredag i PM sen, kommer bli bra om du nu diggar sånt.