I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Såååå, Thailand dec framåt, vilka ska dit?

Övrigt - Blandat

   

2010-11-10 14:58

Såååå, Thailand dec framåt, vilka ska dit?

vi är ju ett svenne forum så det är ju inte svårt att räkna ut att jag inte är den ende som kommer packa min väska o dra dit för att slippa en del av vintern...

Vart ska ni?

När åker ni?

Någon som vet vart fabriksförsäljningen av kläder sker, dvs...av nike air max, t-hirts o skit. För jag vet att det ska finnas ett/flera ställen där man kan köpa "bundles" vilket leder till billigare priser men jag har aldrig varit där eller fått specifik info om vart trots att jag vart i thailand 3 ggr. Är rätt peppad på att hitta skiten denna gången!


Det enda jag vet som är spikat från min sida är att jag ska ta på min bästa dole-svennebanan outfit o kicka ut den på pän-yäng på nyår...sen får man se. eller iofs sen o sen, jag åker rätt långt innan det!


mods-admins...NO GESTAPO thank you! Eller iofs...fan jag kanske ska ta nåra bilder på mig själv i olika vinklar, kanske färga mitt hår varje dag o söka uppmärksamhet i bildtråden, det är ju ändå fett vettigt i ett forum där det BÖR diskuteras.

(Inlägget ändrat av Squirtle 2010-11-10 16:05:30)