I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skryta tråden!

Övrigt - Blandat

2010-11-08 20:56

Skryta tråden!

the title säger allt. Vill höra vad ni har att skryta med!

kan vara precis vadsomhelst

Mitt bidrag:
En kompis till mig brukar alltid skryta om exakt allting, helt onödiga saker. Sen är han, liksom jag väldigt insatt i andra världskriget. redan i sjuan höll han på att prata om hur mycket han kunde om det, sen två år senare(förra året) läste vi om kriget och hade prov om det. Resultaten från provet slutade med att jag hade mvg (nej är inte pluggis), precis så många poäng man behövde för att nå det. Medans min kompis hade ett halvt poäng mindre, alltså vg+. Det roade mig tillräckligt mycket för att kalla honom "vg pojken" ett par veckor efteråt, det bästa var att han blev irriterad och försökte komma på en massa ursäkter varför han bara hade vg+(ett halv poäng mindre än mig). Tror jag kallade han det igen vid något tillfälle som påminnelse för inte så värst längesen.

Visst har jag säkert bättre saker att skryta om, tyckte bara det var så skönt när han gjorde en sån stor sak av det haha. Kom på det nu så jag valde att göra en tråd om det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.