I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mötesplats för streetwear älskare.

Övrigt - Blandat

2010-11-01 17:12

Mötesplats för streetwear älskare.

Är du intresserad av streetfashion?

Vi har startat en mötesplats för alla streetwear älskare.

http://livelarge.seär mötesplats där man kan dela med sig av sina senaste inköp och fynd för att inspirera andra. Men vi hoppas även att det skall fungera som ett kritiskt forum där konsumenten har möjlighet att dela med sig av bra och dåliga erfarenheter av olika webbshoppar och butiker, etc.

Så känner du för att dela med dig av ditt senaste sneakers fynd eller kanske rekommendera om någon nyöppnad butik där du bor. Då har du kommit rätt!

Häng med i diskussionen. Bli inspirerad och inspirera.

Moderator

2010-11-01 22:41
En glesare version av Hypebeast på svenska?

Är man välkommen om man har tajta brallor? :(
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Producent

2010-11-01 22:48
Är man välkommen om man inte rockar sneakers?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-11-03 13:30
En glesare version av Hypebeast på svenska?

Är man välkommen om man har tajta brallor? :(

Nu vet jag inte om jag skall ta ditt inlägg seriöst, men well.

Personligen så hänger jag inte så mycket på Hypebeast forumet, men tanken är inte att kopiera något annat koncept. Utan vi kände helt enkelt att det fanns en avsaknad av ett bra forum för streetwear intresserade.

Kulturen är idag ganska så stor och det dyker ständigt upp nya butiker, webbshoppar och bloggar som berör ämnet. Men i dagsläget så finns det egentligen inget bra forum.

Vår vision är att skapa en mötesplats där man kan diskutera streetwear, och tipsa om butiker webbshoppar, kampanjer, reor. Samt diskutera olika plagg, nyheter, sneakers mm.

2010-11-03 19:31
det kan man väl göra här på whoa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-25 22:04
detta ska jag ta en närmare titt på. får jag fråga hur man skapat ett eget forum? pm gärna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-27 16:16
Gillar forumet, men vore trevligt med lite mer folk?

2010-12-08 11:46
Självklart. Alla är välkomna!