I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker roligare fritidsysslor

Övrigt - Blandat

   

2010-10-17 23:01

Söker roligare fritidsysslor

Har på senaste tiden kommit till underfund med att min fritid är alldeles för inrutad/svenssonaktig. De allra flesta av mina veckor består av att gå i skolan, träna, gå på stan / se på tv / spela dator / fest på helgen. Inte det minsta roligt faktiskt, är jävligt trött på att leva samma skitliv vecka efter vecka.

Nu söker jag lite nya grejer att lägga till i mitt liv, alla möjliga saker, vill liksom hitta min grej. Jag gillar utmaningar och att få adrenalinkickar. Att sitta och pilla med pärlplattor o dylikt är inte riktigt min grej, men alla förslag på vanliga svenssonsysselsättningar och våghalssysselsättningar / bus / galna sysselsättningar man kan göra uppskattas stort. Det gör inget om era förslag är emot lagen, även om det som främst söks är utmaningar.

Ett exempel på ungefär vad jag letar efter kan vara om någon vet nån fet fors där man kan åka luftmadrass nedför, eller några galna snowboardhopp som kommer upp till vinter?

Tilläggas bör att jag bor i karlstad och är 17 år, har en medelmåttig budget. Är ganska vältränad så bör palla det mesta.

Skriv gärna vad ni sysslar med på er fritid och ge gärna förslag till mig.
- Alla förslag är bra förslag. BRING IT ON!

diska hårdare! kvinna!