I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Allergisk mot sperma?

Övrigt - Blandat

2010-09-29 19:28

Allergisk mot sperma?

Var hos gynekologen imorse därför att jag ofta blir svullen och får världens sveda i... ja... efter att ha knullat med min kille. Hon (gynekologen) sade att det är möjligt att jag inte tål hans sperma ?! Allvarligt? Kan man vara allergisk mot sperma?
Någon annan som är det?

2010-09-29 19:32
ibland så passar man inte ihop bakterier mot bakterier eller hur man nu ska uttrycka det. hade en vännina som fick urinvärksinfektion var och varannangång när hon och hennes partner skulle ha sex. Men ja, hade inte hon något mer utförligt svar gynekologen?
kul att de körs

2010-09-29 19:35

2010-09-29 19:51
Det kliar inte, jag får inte utslag, jag får ingen rodnad. Jag blir svullen, märkbart svullen, inuti, och det svider helt åt helvete när jag ska pissa efteråt.

Nä, hon sa inte så mycket, frågade mest ifall det kunde bero på att vi använder kondom (vilket vi inte gör) eller om det beror på någon speciell ställning... Men hur ska jag kunna veta det? Byter vanligtvis ställning 2-5 gånger under själva sexet så ja.... Man kanske borde experimentera lite med det, att inte byta ställning alltså.

2010-09-29 20:00
Om det inte är så att han har en extremt ohygienisk penis är det bara att ligga in varandra, vänja ditt kön vid hans bakterieflora. Kissa efteråt är också ett tips.

För visst är du tänd och mottaglig under akten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-09-29 20:07
jag kan inte sluta fnissa när jag läser den här tråden *fniss fniss*

kör på för fan

2010-09-29 20:23
Haha, ja nu börjar jag också fnissa.
Ja, jag är tillräckligt kåt. Vi har vart tillsammans i snart två år, jag tycker att jag borde ha vant mig vid honom vid detta laget. Jag är väldigt hygienisk av mig (och ja, jag vet att man inte ska ha vanlig tvål där nere), han är omskuren och har därför inte så svårt att hålla koll på hygienen han heller.
Jag kissar alltid efteråt pga risken för urinvägsinfektion. Alltid betyder 99 gånger av 100 ungefär.

2010-09-29 20:25
Men eeeeeew, då har du säkert en könis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-29 20:27
Vid båda behandlingarna krävs att man har sex två-tre gånger i veckan - för att träna immunsystemet.
kul att de körs
Moderator

2010-09-29 20:28
Men eeeeeew, då har du säkert en könis.
Sjukt roligt! :D

Men ja, gå tillbaka till gynekologen, dräm näven i bordet och kräv svar. Det ska ju inte behöva göra ont att knulla liksom.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-29 20:32
Nä, jag har inga könssjukdomar. Jag var ju just hos gynekologen?

2010-09-29 20:35
- och allting såg normalt ut menar jag.

2010-09-29 20:37
Men du måste skämta? Det betyder ju att det är/har varit allergisk mot dig själv och både dö? Eftersom du själv har varit spermie en gång i tiden ;)

2010-09-29 20:42
Haha kul med seriösa svar? nej men läste någonstans att 30%(tror jag) av alla kvinnor är allergiska mot det ..

2010-09-29 20:49
Googlar man det står det att var åttonde kvinna är allergisk mot sperma, men får jag välja mellan att få min info från aftonbladet eller från whoa så väljer jag faktiskt er. Hade iaf hoppats hitta någon med liknande erfarenheter.

2010-09-29 20:58
Känns ju som att ett bra test hade varit att han INTE kommer i dig på ett tag?
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-09-29 20:59
Men det är väl inget kul?

2010-09-29 21:07
Nej, men då kanske du ska sluta vara dum i huvudet, förslagsvis.

Om du MISSTÄNKER att du får otrevliga bieffekter av det är väl inte det så jävla kul heller, så du får väl bestämma dig för vad som är minst kul.

2010-09-29 21:10
-_* . 1 av 8 alltså

Jag har inget att tillföra till tråden men det var ändå relativt intressant haha =p Jag chansar att du får dessa reaktioner om han sprutar dig i munnen också då, eller?..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2010-09-29 21:13
Visst, så om det visar sig att jag faktiskt är allergisk mot sperma - vad gör jag då? Använder kondom för resten av livet? Säger åt min kille att aldrig mer spruta i mig?
Allvarligt, då får det fan vara. I sådana fall står jag ut med mina problem. Jag vill inte att min kille ska ha det mindre skönt och det är osexigt när en snubbe vill spruta på madrassen/i en papperstuss.

Jag ville veta ifall det fanns någon mer med samma problem, detta var en fråga främst till tjejer med andra ord.

2010-09-29 21:17
Jag reagerar inte alls när han sprutar i min mun, nej.
För övrigt är jag allergisk mot det mesta - såväl päls som varenda frukt och varenda grönsak och varenda nöt, kvalster, damm, smink, parfymer osv, osv. Dvs - jag är antagligen en jävligt känslig människa.

(Nu låter det som att jag är en hårig typ som aldrig smörjer in mig, sminkar mig osv :) Det är jag inte, det är bara det att jag måste lägga mycket mer pengar på min kosmetika för att det ska fungera)

2010-09-29 21:19
dom kan väl spruta inuti en kondom...?
är väl ändå inte hela världen. man vänjer sig.
tycker du ska testa en månad eller 2. Men det är bara vad jag tycker. Sen är de helt och hållet upp till dig vad som du tycker är bäst för dig.
kul att de körs

2010-09-29 21:23
Enda fallet jag någonsin hört talas om var en snubbe, han fick röda märken av sin egen sperma.

Producent

2010-09-29 21:46
solkatt Du kanske är lesbisk?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-09-29 21:48
Bara jag som tror att Darwin har talat?
Poet

2010-09-29 21:49
Ring upp gynekologen och fråga efter ett mer utförligt svar?
Ta satsen någon annanstans?
Du kanske är överdrivet hygienisk? Han kanske är det?
Vafan har ditt hår och sminkgrejer med saken att göra?
Hur vet du att det är hans jizz som ger dig problem?
What I said, yo!

2010-09-29 22:03
Hur länge har du haft besvären? Och har ni sex ofta?
Redaktionen

2010-09-29 22:23
Om det inte är så att han har en extremt ohygienisk penis är det bara att ligga in varandra, vänja ditt kön vid hans bakterieflora. Kissa efteråt är också ett tips.

lätt trådens mest obekväma svar

Bara jag som tror att Darwin har talat?

lätt trådens roligaste svar

namaste
Redaktionen

2010-09-29 22:26
och för att tillföra tråden något så måste jag säga att trots allt är det är härligt att jag och lever i 2000talet där mannens rätt att spruta där han känner för faktiskt är något som utövas i folkhemmen.
namaste

2010-09-29 23:39
Din partners vätska har ett visst PH-värde och din....ja...har ett visst värde. Förmodligen har han ett lägre PH-värde än vad du har och det försurar ditt område. Använder du P-piller? Kommer svedan även när ni använder kondom? Om ni inte använder kondom föreslår jag att ni testar och se vad som händer.

Något personligt ämne....men, om du vill ha hjälp så får vi lägga alla korten på bordet. :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-09-30 03:20
Det är inte så att han krossar daim och sen placerar det och grädden på hårtårtan?
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-09-30 06:25
lätt trådens mest obekväma svar

Nu vet du hur jag vande mig vid dig. detsaarvidu, helt enkelt en sjukt obekväm tjej.
Manager

2010-09-30 09:32
Dumpa snubben, ni matchar inte. Det är bara dumt att försöka hamra ihop pusselbitar som inte passar.

Ja, jag är tillräckligt kåt. Vi har vart tillsammans i snart två år, jag tycker att jag borde ha vant mig vid honom vid detta laget.

Haha, vant dig? Du låter inte särskilt tänd och mottaglig när du lägger fram det så.
Redline!
Moderator

2010-09-30 10:39
Haha, vant dig? Du låter inte särskilt tänd och mottaglig när du lägger fram det så.
Vant sig vid hans sperma såklart.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2010-09-30 10:45
Va fan, be han rycka ut innan. Sen om du tycker papperstuss är osexigt får du väl komma på något roligare, men jag tror knappast han vill komma i dig om han vet att du får ont?
Manager

2010-09-30 11:01
KaptenKrok: Vilken "såklart"? Det står klart och tydligt "Vant mig vid honom" och inte "vant mig vid hans sperma". Det är dessutom ett svar på frågan jag citerade.

Kan man vänja sig med saker man inte tål?
Redline!

2010-09-30 11:12
och hur fort uppstår smärtan/svullnaden och hur fort går den ner? innebär den att ni bara kan knulla typ en gång i veckan eller var tredje dag eller är de över på fem minuter lixom?

för om de hindrar er i ert sexliv så är det ju helt klart värt att bli sprutad på istället för i... eller?

//Yde - :O
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Moderator

2010-09-30 11:49
Dr.Octagon Förlåt, jag borde inte ha förklarat vad hon menade.

Huruvida man kan vänja sig vid saker man inte tål är jag inte säker på, men jag tror det. Det är väl lite det allergimedicin går ut på?

2010-09-30 12:10
En fråga till, har du låtit din snippo svullna,bli röd och sargad efter sex i två år utan att checka upp det förräns nu eller är det nåt nytt?

2010-09-30 16:11
Helt sinnessjukt att denna tråden inte ballat ur. Men det gläder mig...

Angående ditt problem så kan jag nog inte bidra med så mycket annat än att upprepa det någon sa tidigare, testa sexa utan att han kommer i dig... Blir det bättre, ja då tar ni det därifrån istället.

2010-09-30 18:23
Det är inte så att han krossar daim och sen placerar det och grädden på hårtårtan?

hahahahahahahahahahahahahahahahaha
tack man, du gjorde min dag!

Testa svälja skiten i stället? Huvudsaken är ju att snubben får skönt, du offrar väl dig för din kille? :)hhah
Moderator

2010-09-30 19:51
Jag tror inte att TS kommer återvända till den här tråden.

2010-10-01 16:52
Åhh vad mycket ni skrev, nu orkar jag inte svara på allt men tar det jag minns då:

Jag menade visst "vant mig vid honom" som "vant mig vid hans sperma". Jag får kåtslag av honom, det är inte där problemet sitter.

Jag har inte haft problemet i två år, nej, utan det har kommit under de senaste två månaderna eller så.
Någon skrev nåt om p-piller va? Jag har käkat samma p-piller i tre år.

Svedan, svullnaden osv kommer ungefär en halvtimme efter att vi haft sex, sen kan jag i princip inte ha sex dagen efter. Eller kan kan jag väl, men det är inte så skönt. Alltså knullar vi väl varannan dag typ.

2010-10-01 17:00
Stoppa in en isglass efter samlag för att motverka svullnad!
det finns en chat! missa inte den...

2010-10-01 17:01
Haha :D
Det lät riktigt obehagligt.

2010-10-01 17:06
tyvärr det bästa jag kunde komma på..
det finns en chat! missa inte den...

2010-10-01 19:17
i munnen och grejer .. här sparar vi inte på detaljerna .
u wants to make seks ?

nej men för att vara seriös , min tant säger att hon har haft liknande problem innan men att det gick över efter att hon hållt sig borta från sex en period.
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.

2010-10-01 21:33
Tant?

uuuhhhhh.....the horror.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-10-01 21:39
solkatt: kan ju vara en svampbildning som kommer och går... testa lägg en skvätt filmjölk där nere när du känner att det kommer och se i fall du märker någon eventuell skillnad.

2010-10-02 01:16
Filmjölk? Lite corn flakes och kanel och din pojkvän har en rejäl frukost.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-10-02 01:24
purge, lol
I ain't a saint B, I aint a god God,
I aint an angel neither but I try hard yall,