I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Har du varit i San Francisco/Bay Area?

Övrigt - Blandat

   

2010-09-02 15:32

Har du varit i San Francisco/Bay Area?

Hej kompisar!


Jag är på väg mot en flytt till SF/Bay area(inte bestämt precis var jag ska bo) och behöver alla era tips och varningar. Jag ska dit i praktiksyfte och har ganska bra koll på stipendier, visum och annat tråkigt.

Jag vill främst ha tips på progressiva kulturhus, då jag eventuellt ska skriva en uppsats om sådana kulturcenter. Med detta menar jag att jag söker kulturhus som har klubbar, utställningar, workshops, fik/mat (vegan/eko), politik, free shops och konserter. Det ska alltså ske aktiviteter både dag och natt, inte endast krogar med andra ord. Allt detta i en underjordisk, demokratisk, inte byråkratisk anda.

Ni får gärna namedroppa allt ni kommer på. Ni får också berätta lite om era egna erfarenheter från resor därifrån. Vad var extra kul? Vilket distrikt sög getpenis? Vad som helst! :)


Om du sedan bor där, har bott där eller har en vän som bor där så är du extra intressant. Då får du mer än gärna skriva ett personligt meddelande till mig (då jag har en del frågor som jag helst tar privat).

Cheers!
/Måne

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.