I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Erfarenheter av snusbutiken.se?

Övrigt - Blandat

2010-08-20 10:31

Erfarenheter av snusbutiken.se?

Hej.

Tänkte beställa ett par stockar och hittade denna sida, nagon här som har nagra erfarenheter av sidan?

Blir väldigt fundersam över priserna, har kollat upp en del sidor som säljer och denna verkar ha nästan halva priset eller är det bara jag som inte ser skillnaden mellan produkterna pa snusbutiken och dem andra.

http://www.snusbutiken.se

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-20 11:42
De är ju bara konstig snus? Hittar inte general eller liknande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-20 11:51
Hittade nu fick lov att söka

2010-08-20 12:15
Har beställt snus en gång på nätet på en sida som jag var jävligt nöjd med,
SJUKT (runt en tjuga per dosa) bra priser och fick även med lite gratis godis i paketet :)

Efter det att jag skulle beställa mer från sidan så hade den tydligen gått upp i rök.

Kollade då runt på alternativa sidor, och hittade liknande sidor med liknande priser,MEN...
Hade klickat i det jag ville köpa, totalsumman stämde och allt.
Sedan efter man fyllt i alla uppgifter etc, och allt som saknades var att man skulle trycka på "acceptera och avsluta köp" så ser jag slutsumman och börjar fundera (eftersom nu stod den i € eller vad fan det var.
DÅ hade dom slängt på en jävla massa tobaksskatter och skit så det blev dyrare än i affärerna.
Var 0,0001 sek från att trycka på acceptera :)

Sen dess gav jag upp snus på nätet, men om du/ni hittar något så rekommendera gärna!
^ Smart sagt.

2010-08-20 15:20
Blev jävla dyrt med alla skatter det där, kollade upp.. det stod att man om man köpte 40 doser ettan, eller 4 stockar fick man 1 stock gratis.. det fick man, men ju mer paketet väger ju dyrare blir ju tull skatten.. nåväl, hela skiten hade gått på 1800.. billigare att köpa i affären =)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Producent

2010-08-20 16:44
www.snus2.se kan jag rekommendera, ifall det nu är samma som tidigare hette snus1.se.

https://soundcloud.com/jakkthemixer

2010-08-20 19:03
hah, och jag trodde att det stod snusKbutiken... aja, kan tyvärr inte medföra med något vettigt i den här tråden, mer än att det var väldigt roligt att läsa fel! stockar och snusk...
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2010-08-20 21:10
haha jag läste också snusk!

2010-08-20 21:49
Men flickor då.. :E

2010-08-21 09:33
Tjejerna planerar att glida in med sin expertis om snuskbutiker, ha!

2010-08-26 11:20
www.snus2.se fungerar säkert bra, jag brukar handla i deras markbutik. En stock Baccoff för 149 kr hehe!

Moderator

2010-08-26 12:20
Fan, jag läste "Erfarenheter av snuskbutiken.se" och vart mäkta besviken :(
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_

2010-08-30 02:25
alltså... jag var inte den enda då som läste helt fel... hade varit roligare med snuskbutiken. haha
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2010-08-30 03:01
Haha, alla killar tänker på snus, tjejerna tänker på snusk, ^^

2010-08-30 03:04
vi är HELT oskyldiga hörru! tjejer tänker aldrig på snusk.

right.

2010-08-30 22:15
Bättre att ni tänker på snusk än snus, :D

2010-08-31 00:43
hahaha iofs sant. :D

2010-08-31 01:59
haha jag läser snusk hela tiden på denna tråden!! :P
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-08-31 03:11
beckarn är snuskiiig :(