I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Blandat-öl like Whoa! Kellys ons 18/8, Göteborg

Övrigt - Blandat

2010-08-16 22:59

Blandat-öl like Whoa! Kellys ons 18/8, Göteborg

Öl, onsdag och nytt folk är en bra kombination. Visst? Klart det är!

Nu på onsdag klockan 18.00 så inviger vi hösten genom en whoaölning i Blandat-style på Kellys (Andra långgatan). Kom själv eller hooka med några vänner så har vi en fin kväll tillsammans!

Vem får ligga? Vem vaknar upp i en buske eller på andra sidan stan? Vem överraskar? Vem hamnar under bordet? Let's find out - sign up! Nu kör vi!

VI KOMMER:

Rachel
Måne

----

Frågor och svar:

Varför Kellys?
Vi gillar billigt, yta och Andra lång!

Varför en onsdag?
För att det är minilördag och vi vill vara ljuset mitt i veckan, en teaser inför helgen.

Får jag ta med min kompis som inte är Whoait?
Klart du får!

Jag jobbar dagen efter, ni suger!
Kom tidigt, drick lagom/alkoholfritt, gå tidigt och haffa en falafel på vägen hem!

Hur hittar jag dit?
Åk till Järntorget, gå upp längst Andra Långgatan (börjar vid 7-eleven) så dyker Kellys upp på vänster sida efter en stund!

Hur ser jag vilka ni är?
En skylt eller liknande kommer att finnas fullt synlig. PM:a annars nummer till Rachel eller Måne så ordnar vi så att ni hamnar i rätt sällskap!

Delam tange barat

2010-08-16 23:01
meh!! ni får ju inte inviga höste ännu! :(
nu blir jag ledsen!

synd att det var i göteborg, annars hade jag kommit i hulahulakjol och firat sommaren med er!
puss rachel!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-08-16 23:02
Jag skulle gärna kommit. Om det inte vore så att alla heter Glenn i göteborg..
=D

2010-08-16 23:11
*..emelie..* åh! hade varit så fint om du kunnat vara där, himla gulle! i hulahulakjol också, vilken förlust! :( tyvärr är jag ju göteborgare numera, så det blir ju här man får styra upp...
Delam tange barat

2010-08-16 23:12
kakmonstret men det är väl fint att alla heter Glenn, färre namn att komma ihåg ;)
Delam tange barat

2010-08-16 23:20
Nån gång ska jag ta och gå på nåt sånt här
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator

2010-08-17 00:34
Haha, spontant som fan. Är jag inte alltför bakis ska jag fundera på det!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-08-17 06:27
för en sekund övervägde jag det, men jag är inte hemma då.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2010-08-17 15:49
App jag tycker du kan komma nu! kringelkrångla inte!

ramuz framförhållning är överskattat! ;)

Misery_chick aw, hade varit fint att få beundra ditt hår :(
Delam tange barat

2010-08-17 15:56
Två av mina favorittjejer ordnar whoaträff, klart jag måste gå på den!

Jag kommer efter träningen, räkna med nån gång mellan 20-20:30.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2010-08-17 16:13
UncleSam oh så fint!

VI KOMMER:

Måne
Rachel
UncleSam

Ah juste, vi måste ju ha nåt för de nya. Jag bjussar de tre första nya på var sin öl!
Delam tange barat

2010-08-17 17:56
Hade det varit löning så kanske man hade kunnat haka :p
be the change

2010-08-17 18:18
det hade vart sooft.. får se om man har ork efter jobbet då..
Fucks your life up crew
Tjabo!

2010-08-17 18:30
Detta låter jävligt roligt, jag kanske kommer!
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2010-08-17 18:34
Aaaahh! Helt off topic men Rachel, var har du hört ordet "kringelkrångla?" Jag kom på det ordet ca 8-9 år sedan för att beskriva min brorsas beteende haha (därmed inte sagt att andra inte kan komma på samma). Har bara hört det inom min vänskapskrets...
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Toastare

2010-08-17 19:25
kringelikrångla har jag sagt länge.. är väl typ ett 50-tals uttryck ;)

Jag saknar Kellys.. och GBG.
Jag skyller allt på Emma!

2010-08-17 22:11
JackVegas- Smsa låna eller sälj din njure. Annars så bjussar jag ju på första ölen så får du sen hitta en sugar mama!

Virtual_sexuality Oh, hoppas du orkar då!

Fatcaesar Äääh, dyk upp ba. "Kanske" är för mesar! :P

isofu Googla på kringelkrångel så ser du att du inte är den enda som använder begreppet. Som BB sa, old old! :)

BB Förstår att du saknar GBG :/

Delam tange barat

2010-08-18 00:31
Jag ska avsluta med sommarbesättningen på kanalbåten Juno uppe i masthugget, varför inte rulla ner för backen på kvällen? Skriv upp mig plus ett par outsiders, annars kommer jag själv! Alla är välkomna på förfest också.

PS oroa er inte, det finns ett par syndikalister i besättningen också =) DS

2010-08-18 03:39
Fatcaesar, jack och V_S
Ni måste komma! Det blir jättekul! Tänk på gratisölen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-18 03:40
statesofmayhem: Ja, bra ide! Kom och ta med dig dina vänner!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-08-18 22:22
Tyvärr blev det inget denna gången.. hade mycket att göra idag och känner jag mig rätt så kommer billig öl aldrig att sluta rätt så avstod idag, jag kommer dock nästa gång! räkna upp mig då
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2010-08-18 22:27
Hoppas ni får det trevligt ikväll! Vill också whoaöla, saknar whoaölen rachel fixade i sthlm! så vill jag ju träffa måne med. jaja vi får väl komma till götet nån gång!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Producent

2010-08-19 09:40
ååh! bra att ni tar sådanthär när jag itne har pengar :<
kan vi göra en ölkväll den 27e också?! för då kommer jag!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Producent

2010-08-19 09:40
ska nog skapa en tråd!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."