I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Studieförsäkran.

Övrigt - Blandat

   

2010-08-16 01:53

Studieförsäkran.


Har vart med i ett program hos arbetsförmedlingen som heter UGA och har därmed haft rätt till pengar från försäkringskassan, ska dock börja plugga nu och ska börja få bidrag/lån av csn. Idag när jag loggar in och ska lämna studieförsäkran så har jag fått ett meddelande av csn som säger att dom fått uppgifter av försäkringskassan att jag fortfarande har rätt till pengar från försäkringskassan.

Frågan är väl vad händer nu då? Har ringt min arbetsförmedlingskärring och sagt att jag ska börja plugga redan för då intagningsbeskeden kom och har inte hämtat ut några försäkringskassans pengar efter det.

Får ringa imårgon och tjöta med csn och ams om detta men känns svettigt just nu då jag borde egentligen fått första bidraget imårgon? Någon som vart i samma situation? Kommer dom stryka mitt bidrag/lån för denna månaden tack vare att arbetsförmedlingskärringen inte tagit bort mig från deras program även om jag sa till henne?

Tacksam för svar!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.