I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Besök från framtiden eller sömngångare...

Övrigt - Blandat

   
Moderator

2010-07-08 23:04

Besök från framtiden eller sömngångare...

Imorse när jag vaknade var jag med om något annorlunda och minst sagt gastkramande. När jag som bäst höll på att gnugga sömnen ur mina nyvakna och i vanliga ordning morgonvirriga ögon upptäckte jag något på min vänstra handflata. Hjärtat hoppade till, jag spärrade upp ögonen och såg till min förvåning att handen var täckt av svarta bokstäver som bildade två ord...

Alla har vi väl skrivit upp något på handen; ett telefonnummer, ett klockslag, "köp mjölk" osv. inget konstigt med det. Men denna morgonen när jag vaknade var det inte ett halvt utsmetat telefonnummer från dagen innan som mötte min blick utan två ord.
Två ord som jag, i mitt mycket sömniga tillstånd, först inte greppade. I min hand stod det, med svarta spritpennebokstäver: "Hannah Montana"!

Det här hade väl inte varit så spännande om det inte var så att jag faktiskt inte kommer ihåg när eller framför allt VARFÖR jag har skrivit Hannah Montana i min hand. Fantasin skenade såklart iväg och jag kom på alla möjliga hemska teorier men de två mest logiska förklaringarna till detta mystiska meddelande är:

1. Mitt framtida jag har rest tillbaka i tiden för att säga mig något. Kanske blev det fel någonstans eller så besitter jag inte kunskapen att lösa denna gåta, än.

2. Jag drömde något (förslagsvis om just denna hittepåfigur) och plitade ner hennes namn i sömnen alternativt i vaket tillstånd men glömde omedelbart av det.

Som alla ser känns alternativ två lite mer långsökt och väldigt mycket mer skrämmande. Där kommer den naturliga följdfrågan: varför drömmer jag om Hannah Montana?

Så, hur ska jag lösa det här mysteriet? Jag vet inte om jag vågar lägga mig ikväll...

"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_