I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobbtips?

Övrigt - Blandat

   
Konsertbesökare

2010-07-08 19:59

Jobbtips?

Så här är det. Jag bor i Södertälje men försöker förflytta mig närmare Stockholm för att kunna umgås oftare med min syster (den enda familjemedlemmen jag har här nere, är ursprungligen från Umeå). Lägenhet mer centralt kommer nog lösa sig snart men jobb problemet är värre. Nu är det så att jag har ett jobb här i Södertälje som jag verkligen inte pallar med, jag jobbar enbart för pengarna och känner mig jätte isolerad här med min skokartong till lägenhet och tråkjobb i "världens ände".

Så min fråga till er är om ni kan hjälpa mig med jobb tips? Platsbanken funkar ju inte riktigt eftersom det är säkert 200 jobbsökare per jobb. Jag letar efter ett jobb i klädbutik eller matbutik, hotellstäd eller vad som helst egentligen med lite variation där man använder både kropp och huvud. Gärna bland folk eller med kundkontakt om man säger så eftersom jag är en social människa som gillar att prata med folk. Inte telefonförsäljning dock:-O

Så vad säger ni, är det någon som kan tipsa om något ställe i Stockholmstrakten som kan tänkas behöva folk till hösten? Eller ge mig tips om hur jag kan ta mig vidare?

Tacksam för svar!:-)

I beat your dog cause he hit on my cat!