I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Osäkra människor

Övrigt - Blandat

   

2010-07-07 08:17

Osäkra människor

Vad är det som gör att det finns människor som tyvärr är osäkra på sig själva? Tror ni att det handlar om ren blygsamhet eller att de inte vet vad man skall göra?


I somliga fall så kan jag känna mig osäker med tjejer, framförallt då det visar sig att det är fagra damer. Ibland fördömer jag dem att de bara pratar med mig bara för att det inte fanns några andra snygga killar att prata med på krogen typ.

Och ja, det där med sk självförtroendet skall ju vara the key to the pussy. Men ibland............så börjat man tvivla. Men jag är mig själv iaf, det är det som räknas.


Jag känner många människor som är osäkra och för vissa så ser jag att det verkar vara en förbannelse runtom dem, som om de inte skall förtjäna att få vad de förtjänar. Många osäkra människor indikerar rätt så ofta, det kan vara allt från att ha blivit nobbad på en klassfest på mellanstadiet till att någon på högstadiet kallade dig fula saker, något som sitter kvar inom dig för gott.

Jag har olyckligtvis fått elaka kommentarer och blickar då jag gick på högstadiet, tror att jag fick mina första riktiga komplimanger då jag gick på gymnasiet. Alltså "bra gjort" var ingen tom fras något mer.


Är ni också osäkra inom något och isåfall varför? Kanske man kan hjälpa varandra här?