I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Gjorde en riktig jävla tabbe - Måste jag betala ?

Övrigt - Blandat

   

2010-06-27 18:49

Gjorde en riktig jävla tabbe - Måste jag betala ?

Idag gjorde jag det sämsta!

Häromdagen var jag inne på World Class Gym för en gratis provträning. Efter en timmes möte med deras säljare skriver jag till slut motvilligt på ett kontrakt på ett år med 10 dagars ångersrätt.

Idag var jag där för andra gången för att träna. Det första som händer är att jag sätter mig vid en maskin där sprinten (eller vad kallas det?) som man ställer in vikten med jiddrar TOTALT med mig. Efter några minuters trixande och fixande ger jag upp, fyfan vad jag arg jag blev. Här kommer misstaget. Jag slänger iväg sprinten i ilska varpå den träffar en väggspegel och gör en spricka i den. Jag går till receptionen och berättar vad som hänt och ber så hemskt mycket om ursäkt. En snubbe säger att han lovar och fixa maskinen sen verkar det inte vara mer med det.

Men när jag går så vill receptionisten ha mitt kort och behålla det tills hennes chef kontaktat mig. Hon säger att jag förmodligen kommer få betala för spegeln.

- till frågan

Är jag TVUNGEN att betala? Jag är fullt medveten om att jag kanske BORDE betala när jag gjort en så jävla dum grej, men ärligt talat så var det verkligen ett misstag, och jag har inte cash till en stor väggspegel.

Vad tror ni ? Har jag någon chans här ? Kan det vara en fördel att jag har 10 dagars ångerrätt på kontraktet vi skrev häromdan ?

____________________________________________
G'd-Up Funk OG Beats @ http://www.myspace.com/skylermuzik
Freshbake !