I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Snus som gått sönder i dosan

Övrigt - Blandat

2010-06-10 23:23

Snus som gått sönder i dosan

Shoo! Jag köpte en stock LD portion nu idag, och märkte att den första dosan jag öppnade var det 6-7st snus som var sönder i. av nyfikenhet öppnade jag en ny dosa också och kollade. och där var det ännu fler som var sönder. jag tänkte bara höra, kan man göra någonting åt saken? och om det nu är så, är det företaget man ska klaga på eller affären för att dom inte har förvarat/behandlat snusen väl?

Jag har verkligen ingen erfarenhet av sånt här, jag har vart med om att det har varit någon snus i dosan som har varit paj men då har jag ju inte bryt mig alls.

vad hade du gjort?

Vi finns i varje hörn

2010-06-10 23:28
Vad gäller General (swedish match) så är det bara skicka in en dosa med ett par trasiga snus(med en hälsning eller efter mail/telefonkontakt), och i retur får du ett förlåt och ungefär en ny stock tillbaka. :)
^ Smart sagt.

2010-06-10 23:41
som poker_face säger.. funkar ypperligt med de flesta företag som tillverkar billiga produkter

//Yde - hustla
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-06-11 00:22
jag fick ett par dosor, när jag fult nog klagade på trasiga snusar för jag inte hade nå cash, fick 3st tillbaka i posten :)
work some magic

2010-06-11 00:29
Som sagt, väldigt lätt att fuska med detta :)

2010-06-11 11:15
Jag köpte en dosa grov svart för ett tag sen där ungefär hälften av påsarna inte hade stängts ordentligt på ena sidan. Jag skickade ett mail och informerade om detta med jag fick inte ens ett svar =(

När jag var mindre och inte hade fyllt arton så slängde jag ihop en historia om att hela dagen blev förstörd för att jag hade köpt en halvtom dosa. Skickade ett mail och dom ville ha personnummer så jag gav dom morsans och vips ett par dagar senare dyker det upp 3-4 nya dosor i brevlådan :D
mhm