I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Läsksorter/drycker som spriten förstört!

Övrigt - Blandat

2010-06-12 15:30
shitmannen ja men visst är de så, men röd vin är inte äckligt heller, men röd vin vart de för mycke för mig av en kväll, och sen dess blir ja äcklad av de. så har de naturligtvis blivit med öl med, men man blir ju aldrig äcklad av de haha... ja tycker de är lite konstigt. . .
kul att de körs

2010-06-12 16:17
Lia

Ja vafan fanta exotic var en av mina favoriter(när den va ny). Att dricka vanligt alltså. Sen insåg jag hur värt det var att blanda med, vilket jag gjorde allt för ofta. Så nu är den fuckedforlife
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Moderator

2010-06-12 17:17
eh_japp Samma för mig gällande rödvin. Men det beror på att jag enbart drack vin och fick en sån äcklig fylla som jag aldrig får på öl.
//TW
Producent

2010-06-12 18:13
Loranga blodapelsin. Efter en nyårskväll när jag var 14-15 år och spydde ner mig med det blandat med hemkört.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-06-12 18:17
Den fär röda Fantan, FYFAN kan verkligen inte dricka det längre..

Coca Cola däremot kan aldrig förstöras för mig!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-06-12 18:18
Ah jusste Fanta Exotic heter den, känns som en ganska vanlig läsk att förstöra med sprit.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob

2010-06-13 04:48
shitmannen okej... men ja tycker ändå de e konstigt haha
kul att de körs

2010-06-28 15:16
Apelsinjuice och fanta vilda bär.
Groupie

2010-06-28 18:39
sprite
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-07-10 19:59
coop cola, fyfan! kan inte kolla på skiten ens! söp mig skitfull på bakfyllan, mådde så jävla dåligt dagen efter!
sen fanta vilda bär eller vad den hette, fyfaaan!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language