Midas Någon gång under den tiden har jag vart inloggad men bara för att mitt konto inte skulle bli inaktiv konto :)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
ÅderpåleOne sist jag såg dig på whoa var du inte över 18 de e ett som e säkert haha grattis :)
TeKoNe Haha fränt :)
Don't!
Jag har inte kunnat tänka på afro under många år utan att "TeKoNe från whoa" kommer på tanken :S Haha, nu när du säger det :)
Annars har väl folk bara blivit lite äldre, tjockare och skalligare. Eller längre, fått större fötter, basröst och skäggfjun beroende på hur gammal man var för tre år sen.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
welcome back
be the change
TeKoNe: Yes modkollegor var vi...nu är det andra bullar :)
Yes, jag kommer ihåg dig. Har sett dig några gånger med en basketboll någonstans runt Gamlestan också. Det enda som har hänt på Whoa är att bildtråden blivit lite längre, och avsaknaden av ett Matlagningsforum har lagt sig som ett mörkt moln ovanför Whoas atmosfär.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Mephisto: är du släkt med mephesto?
Follow the dao, right about....NOW!
Toastare
2010-06-07 21:00
Nej jag är inte admin längre.. hade inte tid. Tekone, haha.. jag behöver fortfarande tvätta fönstrerna! ;) Flyttade för snart 2 år sen till stockholm. Och att jag inte skulle bli lärare visste du.. pluggade till grafisk formgivare på Studium/KY-akademin de två sista åren i Göteborg. Vi måste ju ha träffats nått under den tiden? Vet att jag undrade vart fan du tagit vägen..
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2010-06-07 21:01
och saknar Bellevue! Även om jag trivs bra i Stockholm..
Åhhhh bruden som drog från sverige och dumpade alla skulder på morsan var underbar, jag har inte heller varit inne på evigheter men den kunde man fan inte missa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2010-06-07 21:26
Hon är gift nu... vi får fortfarande inte veta om hon är oskuld. Enligt egen utsago bor hon i Marocko och letade sist efter billigt byggmaterial. Rätt rolig tråd, eftersom Marocko är en av Sveriges största exportländer när det kommer till virke.
Jag kommer ihåg dig TekOne, vet dock inte varför... haha.
BountyBoo F30 Lite random fråga men hur i helvete vet du det? ^^
För det var en tråd om det där hon sa det :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Well, då har vi nämnt alla som har slutat som admins, eller? =)
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Fuzz: Nej, det tror jag inte att jag är.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Mephisto: Synd :/
Men seriöst? Är det bara jag som missat det här med gangtapes? När det var på tapeten så fattade jag inte, och fattar fortfarande inte.. Jag måste vara helt efterbliven... Busk Det är så det ska va! :D
-- Mellanslagsanvändare --
fan det känns som jag känner alla i tråden, dock är jag själv lat på skriva i trådar. skönare att ba scrolla, isnt it :D
work some magic
Men seriöst? Är det bara jag som missat det här med gangtapes? När det var på tapeten så fattade jag inte, och fattar fortfarande inte.. Jag måste vara helt efterbliven... Du har på intet vis missat något, och om något är det gangtapeskonceptet som är efterblivet snarare än du ^^
Look with your own eyes - See with your own mind
Du har missat att en helt ny generation kommit egentligen på whoa. Jag har inte heller varit så värst aktiv (dock regelbundet iaf) och det är ändå många nya ansikten som inte fanns här för blått några år sen. Många av oss äldre verkar ändå bry sig nog mkt om whoa för att logga in ibland. Det är ju kul ändå?
Caliber: Well, då har vi nämnt alla som har slutat som admins, eller? =) Mannen du har aldrig varit Admin. Det var bara en dröm. ;)
Btw, dig har man ju inte sett till/hört av på evigheter, vad gör du nuförtiden?
Graffare
2010-06-10 11:17
Det har väl alltid funnits SD på whoa?
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Pri Mardröm eller? =P Brist på tid/motivation/ork hände. Loggar fortfarande in dagligen, men skriver sällan eftersom trådarna i mitt favoritforum (Utländsk Hiphop) har blivit så ointressanta för mig..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Producent
2010-06-11 17:58
Har du inte loggat in på tre år så har det inte hänt något med funktionen som ska ta bort inaktiva konton i alla fall. :) det tog bort min gamla användare.
midas spräckte det.
jag är också tillbaka efter några år, men det är ingen jävel som bryr sig
Rahamadjan av GU-PA!
Fan va nostalgisk jag blev när jag klev in här =) Var själv med på tiden då Tekone var en av de flitigaste skribenterna här :P
http://www.myspace.com/murderdem
Tekone, din jävel. Nascar o shit. Du var en riktig assclown på chatten minns jag. Nej, men alltid kul att se gamla "ansikten" igen. Jag har inte heller varit så aktiv här de senaste 5 åren..
http://sajaaaa.blogspot.com
fan, jag blir också nostalgisk. tänk tiden när whoa-chatten fanns länkad här på sidan och man kunde sitta vid vilken dator som helst i skolan på rasterna eller efteråt å snacka skit med dom som hängde där.
Det finns ju en mirc grej som heter Whoa.nu men den har konstigt nog inget att göra med Whoa.nu...
Louder ja, det är ju precis det jag menar. mirc kan man knappast använda på alla datorer utan att sitta i X antal minuter och köra en feting installering, något som man inte heller har administrativ tillgång till på alla datorer.
mephisto djee du var anamelias lille bror va de va?BountyBoo haha undra vad dom som bor i din gammla lägenhet tycker om att jag ollat deras ruta fram tills iår :P ahh just de glömde av att du bytte skola. Jo jag tror vi träffades en gång efter jag slutade hänga här var de inte på area 51 i gamlestan där i grottan?Priyan ahh har hänt å kollat runt på whoa de senaste dagar, vissa känner man igen men ser att de e massor av nya kids, å känns som antal trådar har minskat med.Konstigt hehe skumt dom gillar la mig på whoa helt enkelt :Prahamadjan jag bryr mig :) kul att du e tillbaka..NateW hehe blir glad med av å se alla gammla nick man känner igen :)L-Boogie Näscar var de faktiskt :P å kommer allt ihåg att du å bountyboo retades med mig med i chatten.. hahahaphatie Märkte åxo att chatt funktionen saknades, den var guld värd när whoa.nu buggade :)
TeKoNe: Nej, har inga syskon. Tror dock jag gick i samma skola, Gamlestadsskolan, som Anamelia. Om hon nu gick där. Gick la något år över mig eller så.
TeKoNe: Jag minns dig! Välkommen tillbaka! Jag har undrat lite vart du tagit vägen.
www.nativeswedes.se
TeKoNe Hehe, Välkommen tillbaks, jag kommer faktiskt ihåg dig :) att det har gått 3 år.. ja du ser, ingen aning om du kommer ihåg mig dock, är inte så himla aktiv på whoa numera men har varit med sen rötterna iaf
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."