I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ni som har varit i Kuba, hur var det?

Övrigt - Blandat

2010-06-05 00:14

Ni som har varit i Kuba, hur var det?

Tja!

Tänkte höra från Whoaiter som har varit på Kuba och vad ni tycker om det? Tänker mest på att det går så mycket skit kring landet (mycket amerikansk propaganda) på grund av deras politiska situation. Har kompisar som trivts jättebra efter en vistelse där, och jag vill höra vad andra tycker :)

Tacksam för svar!

PS. Funderar på att åka dit om ett tag, också en anledning till frågan.

Hej

2010-06-05 14:32
det är dyrt, speciellt att transportera sig.

människor är underbart trevliga, utanför la habana

åk dit och se själv :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-13 22:45
Tack för svaret :) Det ska jag lätt göra, men vill bli arton år först, så det tar lite tid :)
Hej
Poet

2010-06-14 16:39
Fästmön sa att det var jävligt billigt (nu bor ju fästmön i Toronto, så för henne är det ju inte särskilt långt eller dyrt att dra dit), folk var trevliga och det var allt som allt en soft resa. On the flipside...

... som turist som kommer de tigga sönder dig om du drar till Havana. Maten smakar skit har jag hört, eftersom de saknar mycket kryddor och andra smaksättargrejer.
At the gates of Eternity...

2010-08-08 20:32
Okej. Tack för svaret! :)
Hej