I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Studentklädsel

Övrigt - Blandat

2010-06-04 14:00

Studentklädsel

Hur var ni klädda/ska klä er på studenten?

Jag kör på kavaj, skjorta, slirre och ett par schyssta, smala kostymbyxor. Har dock problem med att finna bra dojjer. Gillar inte långa spetsiga skor, men vill ändå vara stilig. Mamma beställde ett par svarta vans åt mig, vilket är nice eftersom jag vill ha ett par till vardags, men det känns ändå sunkigt att ha på studenten. Ååångest.

2010-06-04 14:05
körde sneakers, jeans, skjorta och kostym.. kändes lagom
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-06-04 15:05
Ta på dig vad du känner för sålänge du är bekväm med det

en tjejkompis körde en eat my house tischa på studenten igår, funkade bra eftersom det är hon
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Admin

2010-06-04 15:19
Jag körde helkostym, kändes rätt på något sätt.

Jag föreslår att du, om du ska köra smala kostymbyxor, går ner till exempelvis Din sko eller Skopunkten och köper ett par lite finare dojor. De behöver inte kosta mer än 400 spänn, de ska bara se fina ut.

Vill du inte lägga pengar på dojor tycker jag att du drar på dig ett par jeans, då funkar svarta vans utmärkt. Behöver inte vara några särskilt fina jeans sålänge de inte är slitna.

Hoppas du får en supertrevlig student! Det är lätt en av dina bästa dagar i livet så ta tillvara på den.

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2010-06-04 15:47
Min lillebror tar studenten iår, Jag rockar jeans/svartskjorta/rosa slips/kavaj, å ett par sneaks.

sen att jag fick betala 300 kr för slipsen på Dressman, det är en annan fucking femma.

TRODDE DRESSMAN VA BILLIGT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-04 22:57
dressman billigt? beror väl på vad man jämför med, aldrig tänkt mig det som en billig affär :P
- Det släcks.
Toastare

2010-06-04 23:01
Jag hade på mig en oanständigt kort klänning och för höga klackar. Men så var jag bara 19..

ha nått bekvämt och snyggt.

d-beck, Dressman är ju som Donken..
Jag skyller allt på Emma!

2010-06-04 23:07
handlar aldrig där så vet ju inte, har bara aldrig känts som jättebilligt, inte dyrt direkt men ändå.
- Det släcks.

2010-06-04 23:35
Så länge inte skolan har några fascistregler om kostym så är det bara att köra på vad man känner för. Stämmer viljan överens med omgivningens förväntningar så är väl det bra, men vill man ha på sig något annat är det bara att köra på. Visst kan det sticka i ögonen på folk, men om någon inte har något bättre att bry sig om förtjänar de att bli irriterade. Långfingret sitter på handen för att användas...
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-06-05 00:21
vad är du för luffare egentligen ? vans ? va tänker du med ? .. finskor som gäller kompis .
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.

2010-06-05 12:43
en kompis körde en sån t-shirt med en tryckt smoking. Alla andra var typ lika tråkiga och körde kostym..

2010-06-05 15:02
Nu har jag fixat ett par andra pjux också som går lite mer i stil med resten av kläderna så nu känns det lugnt.

Nu har jag en vecka kvar med fest och härj, sen springer jag ut på fredag. Alla som vill får komma på min studentmottagning, förutom gangstagansgta för att han kalla mig luffare.

2010-06-05 15:55
Tror gangstagangsta var sarkastisk. Eller så är han helt enkelt inte så jävla gangstagangsta... :p
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2010-06-05 19:31
Jag klippte sönder min studentmössa så att bara själva kepan var kvar. Sedan virkade jag den till en studentmössa i rastastyle(i vitt, så klart!). Det var kul. jag gjorde den en timme innan jag skulle rusa iväg till skolan på morgonen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.