I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En fråga angående en beställning jag gjorde(är rätt förvirrad)

Övrigt - Blandat

   

2010-06-02 13:15

En fråga angående en beställning jag gjorde(är rätt förvirrad)

Hey , Det är såhär , jag beställde ett par monitorer för någon vecka sedan från Tyskland , så visade det sig att dom inte hade dom inne så jag fick vänta ett par dagar innan dom fick in från fabriken , sedan så när dom skulle skicka iväg dom så får jag ett samtal från svensken som jobbar där där han säger att dom inte kunde dra pengar från mitt kort ,då visade sig att jag hade sån spärr på kortet som jag aktiverat .

Jag tog bort den och gjorde om beställningen (blev till frågad om dom skulle hålla kvar den lr inte,jag sa nej pga osäkerhet antar jag:) ) efter att jag hade fixat det o tagit bort spärren så gjorde jag om beställningen (allt hände på samma dag) .Så får jag ett samtal från tyskland då ha säger att dom inte kunde dra pengarna från kortet (igen!) efter lite tjötande på telefon löste det sig,då visade det sig att det var krångel hos dom och betalningen blev registrerad ,pengarna drogs av direkt o allt gick bra . Igår fick jag monitorerna hem till mina föreldrar (fyllde i deras adress som leverans adress då jag flyttade om), tog hem monitorerna och vips! ,allt funkar fint .

MEN så ringde min mor till mig för 2 timmar sen och säger att jag har fått exakt samma paket och exakt samma högtalare ,hon sa till leverans killen att jag redan hade fått samma o så klart så visste han inget om detta. Jag fick panik och loggade in på min bank ,där ser jag att dom inte dragit av pengarna 2 ggr,jag har lika mycket pengar på kontot som jag hade förrigår ,o sedan har jag 300 kr mindre än vad allt det där kostade,så dom kan inte dra av ändå ,jag har inte kontaktat affären än,jag har inte fått ngt mail lr samtal,så nu undrar jag av ren nyfikenhet ,är jag skyldig till att lämna tillbaka dessa monitorer?

http://soundsof051.com/