I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tantjävlen snor min katt!!!

Övrigt - Blandat

   

2010-05-18 11:54

Tantjävlen snor min katt!!!

Jag har en katt... No way?!!?

Men i alla fall så har jag också en jävla satkärring till granne. När jag släpper ut MIN katt så han ska få leka med de andra katterna i stan så tar hon in honom till sig.

Inne hos henne (jag ser in i hennes kök) så ger honom honom massa godsaker och han får ligga på köksbordet - Grr Morr och ännu mer grr. Jag blir så arg för han springer numera bara mellan våra dörrar, får han inget gott av mig ska han in till henne.
Jag har sagt till tusen gånger att hon inte får släppa in honom!- Han är min katt inte din! - Sluta släpp in honom nu han behöver vara ute! - Skaffa en egen katt! - Han mår inte bra av att tro att han har 2 hem! osv osv.
Hon blir skitsur varje gång. Det som tog priset var väl ändå när hon en gång sa "hehe ja vems är katten egentligen", jag blev så arg att jag personligen gick in i hennes lägenhet hämtade MIN katt.
Vet inte vad jag ska göra, blir så frustrerad av att hon inte fattar att hon inte ska göra så när jag sagt till så ofantligt många gånger.
Kände att jag var tvungen att skriva av mig, var precis och hämtade honom från henne.


Har ni varit med om något liknande, vad gjorde ni?
J

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"