Hör saker i huvudet när jag ska sova.
Ja som sagt kan ja tex höra en fet smäll när jag ligger i sängen och försöker sova så ja hoppar till. Ljudet som kommer är från huvudet eller vad man ska säga de är ja säker på.Nån som vet varför det blir så och om nån annan upplevt något liknande? hoppas ni förstår.
SPÖKEN? Låter väl som hallucinationer, knarkat mycket? Kan tänka mig (utan logisk grund) att det blir så av att peta för mycket syra.
För var dag blir det bättre, men bra lär det aldrig bli
Det är bara sängen som knakar. Gå ner i vikt, tjockis.
Säker på att det inte bara är dina föräldrar som gökar? Känns mest troligt. Eller om du bor ensam så är det väl dina grannar som är heta på gröten under nätterna. Hade ett par grannar som knullade konstant när jag bodde i Göteborg, vaknade av både smällar och stön när det begav sig.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
"tankar" brukar vi kalla de ljuden. många av oss har dem både när vi är vakna och när vi somnar. ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Exploding head syndrome verkar det vara stämmer in rätt bra. Men varför får man sånt?
Haha brukar få samma sak. Sjukt störande när man är på G att somna. Brukar oftast höra ett lågt brus/"musik" (i huvudet) just innan jag somnar, rätt soft :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag brukar också vakna av en smäll eller nåt liknande när jag precis somnat, sjukt konstigt. Hör aldrig sånna ljud vaken tid
Moderator
2010-05-11 22:28
Kan också höra dunsar, kan faktiskt höra folk som pratar utan att det faktiskt är någon som pratar, ytterst svårt att somna då.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Jag brukar höra folk som ropar mitt namn, det är lite äckligt
Choppa HA! jag också! coolers.
Jag brukar höra något som låter som en bladning av skäll/morr. Jag bor förvisso med en hund, men jag brukar bara höra det på natten, även när hunden sover borta. Skitläskigt.
Brukar också höra massa skumt shit, någon som pratar högt skitnära mitt öra och sånt. Ibland kan det vara någon som "skriker" eller bara låter väldigt högt, men det är bara i någon tiondels sekund. Jag vet att det bara låter i huvudet men jag bli alltid lika klarvaken och ligger där och glor runt överallt i rummet fast att jag vet att det inte är någon där.. haha :(
- men nog om dig nu.
Jag har också det! Haft det väldigt länge.. ser bilder då också eller nån ropar på mig haha..låter skumt som fan.. men ja it is what it is..
Coolt,jag trodde inte felet låg i mitt huvud..utan börjat rest mig upp och börjat leta omkring i lägenheten..:D
...
fan va ni är dumma i huvudet allihop, skrik, dunsar? herregud sätt på en radio eller liknande, låt den spela med lugn musik och somna in.
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Självklart hör man röster i huvudet.
aså har du tänkt på att du kanske bara tänker. jag hör åxå röster när jag ska sova.men det är mina tankar som snackar=)
csavargo från ruff runkers
Jag hör de också, fast mer steg o mycket plask och såna saker, en gång vaknade jag av att jag hörde massa hästar springa inne i min skalle, blev skit stressig, va riktigt läskigt/jobbigt
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Jag brukar höra andra psykosljud, t.ex. när jag ligger framför tvn sent så somnar jag i ett par minuter och vaknar upp av att någon pratar med mig, eller med någon annan. Har alltid varit nyfiken på vad det är, men det är inte saker man går runt och berättar om precis
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
Hmm var ett tag sedan jag hade det, men kunde vakna av som om någon smällt till mig i huvudet. Inga skarpa/höga ljud, utan känslan av slag mot huvudet (minus smärtan), var nog småsprakande som lät med. Som sagt, 1-2 timmar efter att man slocknat av utmattning. Efter det var man klarvaken om än något disorienterad.
Est. 1984 "Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"
mmmmmm alla har röster i huvudet, möt mig i en gränd ska vi se vem som har röster i hövvet egentligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
graffiti är som bäst, olagligt.. på en snutbil.
jhehe skön tråd, jag tycker det e segt att vakna så brukar inte sova så mycvket, fast att sova e bäst
Jag kan höra blodet flöda i min kropp ibland :D
Woot
Jag kan höra blodet flöda i min kropp ibland :D - That's some crazy shit
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jag har precis samma skit, men jag erkänner för alla som frågar att jag är mörkrädd :D enligt en psykolog så har detta med extrema fantasitankar att göra som gör att man hör, ser, känner saker som inte finns. måttligt jobbigt i detta hus måste jag säga.
Jag brukar höra folk som ropar mitt namn, det är lite äckligt Det skulle jag kalla för storhetsvansinne. ;D
Annars brukar jag själv höra brus. För mig är det OMÖJLIGT att somna om jag inte har tv'n/nåt på datan som går. Jag måste höra ljud, och liksom ha något sorts ljus. Annars börjar mitt hjärta dunka som ett mega miffo, så det nästan känns som att skiten försöker slita sig ut ur kroppen på mig. Men oftast är det den där "brus" grejen jag hör. Om jag inte har tv'n lr dylikt på.
Wurrup?
Tja, jag hör tinnitus, jävligt fridsamt faktiskt. Hjälper mig sova. Sen har det väl hänt att man har vaknat av blinkande vitt ljus och att man skakar som att någon höll fast en i bröstet och studsade en upp och ner i sängen och det var ju en mindre intressant upplevelse. Hjälpte mig inte att sova.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Jag brukar få extrem tinitus som gör skitont. Ringer som fan, sen vaknar jag. ytterst obehagligt.
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Moderator
2010-05-20 12:59
Har inte tänkt på det förut men nu när du nämner det så kommer jag på att det har fan hänt mig också. Lite OT kanske men när vi endå är inne på ämnet "ljud i skallen" så brukade jag förut rätt ofta hamna i nån sorts stadie när jag var vaken då alla ljud, precis allt, kunde vara att jag skrev på tangentbordet eller vad som hellst lät SKIT HÖGT, ljuden lät mer som skrik från nån som var riktigt jävla förbannad på mig. Sjukt, riktigt äckligt.
//TW