I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svenska komiker suger pung!

Övrigt - Blandat

   

2010-05-08 22:30

Svenska komiker suger pung!

Jag gillar inte svenska komiker. Från Svullo till Hey Baberiba. Jag fattar inte grejjen. Mia och Klara..inte ens småroligt. Mer Gilmore Girls roligt. Den där psykobruden från Hey Baberiba som pratar med dagisfröken-störiga-mongo-rösten blir jag tokig på. Och Parlamentet, vad fan. Hur fan kan den skiten få fortsätta?! Och det där jävla hetsmongot Petra Mede..nackskott. Sluta skrik! Det blir inte roligt! Hon får den där störiga dvärgen från Americas Funniest Home Videos att verka rolig.
Alla blattar som ska dra blatte skämt "öhh, min rygg är typ som en matta för att jag är kurd höhö, abo, har nån raklödder". Boring!



Var på en komikerklubb för nån månad sen och där var det några okända up-and-coming. Bland annat en tjej som skulle dra skämt om att hon var snygg och att killar raggade så dåligt på henne (öhh, haha?!?). En annan snubbe drog skämt om att Usain Bolt blev snabb för att han var knark kurir på Jamaica och det var det roligaste han sa. Det var bara en tjej som var sjukt rolig. 35-45 år. Kort och småmullig med glasögon och kort mörkt hår. Såg helt ofarlig ut och vi trodde att hon skulle vara torr och dra mamma skämt. Men hon bjöd så mycket på sig själv. Presenterade sig själv som autistiskt, asocial och kåt. Pratade om hur hennes psykolog gav henne bra tips på att få kontakt med folk sen frågade hon mig och min kille om vi ville ha trekant.

Jag tycker liksom inte att det är roligt när det är upplagt och uppenbart som dagens komik ser ut. Allt är efter en mall. Det är som att kolla på en 90-tals citcom. Du vet vad som kommer hända men du skrattar för sakens skull. Det är liksom ingen riktig glädje. (iof så är det så med allt nuförtiden, musik, filmer,serier, politiker, samhället)


Vem är värd att ens betala pengar för?!?!




Henrik Dorsin är bara rolig för att han är fet och ful, det går inte att misslyckas då så han gills inte.

Bjuder på några guldklimptar från förr.

Steve Martin


Rodney Dangerfield


Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.