I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lära sig att ta ansvar över en själv och andra?

Övrigt - Blandat

2010-04-28 21:50

Lära sig att ta ansvar över en själv och andra?

Har alltit varit den som bara flytit med alla andra, aldrig gjort något själv, alltid överlåtit andra att göra det som är viktigt. Aldrig rört en puck under en hockeymatch fastän jag var bäst på grillorna på planen, aldrig styrt upp en kväll med vänner, aldrig tagit nåt viktigt beslut då de vart nån annan som kunde göra de istället. Aldrig tagit ansvar eller visat minsta lilla självständighet över nåt i princip..

Och nu har jag gått och blivit anställd på en ställningsbyggarfirma där jag jobbat lite smått förr under uppsyn som (hantlangare). Nu krääävs de att man ska kunna ta ansvar. Vad ska jag göra? Blir nervös direkt jag får minsta lilla grej på mina axlar, är så sjukt rädd att nåt ska gå snett och finns ingen på jobbet jag kan prata med detta om, verkligen ingen så de stryker vi..

hjälp fan

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.