I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varfor ska kvinnor alltid forneka att vissa man ar bogar?

Övrigt - Blandat

Poet

2010-04-27 00:37

Varfor ska kvinnor alltid forneka att vissa man ar bogar?

Forst och framst, vill jag bara papeka. Det ar inget fel med att vara homosexuell. Hur uppenbart det nu an skulle vara och personen i fraga inte har kommit ut an, sa ar det fortfarande upp till den personen sjalv.

Med det sagt, ar det verkligen nagon som blev forvanad over att Ricky Martin kom ut for ett par veckor sen? Come on! Samma galler Peter Joback, forsta gangen jag sag den snubben sa tankte "He is gay". Samma sak dar, snubben kommer ut och folk tappar hakan. Really? Och en snubbe som fortfarande inte har kommit ut an (men sjalvklart sa fornekar ju alla tjejer det) ar Darin. That dude is gay.

Anyhow, detta handlar inte om hur pass fungerande min "gaydar" ar, jag undrar bara varfor kvinnor framst alltid ska forneka att en man ar homosexuell?

Love!

At the gates of Eternity...

2010-04-27 00:43
till skillnad från alla heterosexuella killar som tänder på lesbiska brudar så är heterosexuella tjejer lite mer logiska och har svårt att fantisera om killar som är bögar. that's why. heh.
Delam tange barat
Poet

2010-04-27 02:09
Men lesbiska tjejer kanske ar hett, men det betyder ju anda att man ar ute ur ekvationen (som kille that is).
Manager

2010-04-27 07:45
BC99: Jag känner ett par flator och tydligen är det rätt vanlig att snubbar försöker konvertera dem till hetero och mer eller mindre förnekar att de är lesbiska.
Redline!

2010-04-27 07:48
BC99 P26

Gaydar handlar ju bara om gissningar och fördommar. Finns ju 1000 fler slemmiga latinosnubbar som inte är gay. hur många gånger har du haft rätt och hur många gånger har du haft fel :P
Sen e ju frågan om personerna du gissar på är gay när du gissar eller om de blivit det efter ett par år? Sug på den du.

Sämsta tråd denna vecka.

2010-04-27 08:20
jag har aldrig upplevt det som att det vore en typisk brudgrej det där, vissa människor vill väl helt enkelt inte koppla sånt, och vissa har bara dålig koll, oavsett kön.

sen undrar jag lite vad som gör dig så säker på att de du tror är gay är gay.
jag har ingen stenkoll på darin, men vaför är han så uppenbart bög enligt dig?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2010-04-27 08:51
En snubbe som bara skriker efter o få komma ur garderoben:

Peter Siepen från provspelningarna för Brokeback Mountain IRL version.

2010-04-27 09:02
fast alltså, att man är vad många upplever som bögig betyder ju inte betyda att man är gay.
att man klär sig knepigt eller pratar feminint eller dylikt betyder inte per automatik att man är gay.

får mig att tänka på en snubbe jag gick i samma skola som.
aldrig sett en bögigare kille, sminkade sig, gick som en mannekäng, pratade extremt feminit, gjorde sånadär fåniga små armrörelser som riktigt klyschiga bögar och folk som driver med bögar gärna gör.

...och jä-hääklar vad den snubben fick brudar, och gay var han då inte.

2010-04-27 10:26
Misery de kallas för metrosexuella. Kan vara ett spel för att få giglis eller så är det att omge sig med massa giglis i 10-15-20 år och sedan komma ur skåpet. Tror du Ricky levde i celibat när han dampa loss på mtv charts?

2010-04-27 14:08
Dags att dra fram lite meningslös anekdotisk bevisföring och säga att du har FEL, BC. Eller, du har i alla fall fel om du försöker påstå att detta är något globalt fenomen bland kvinnor.

Många av damerna i min nuvarande omgivning spenderar sin tid med att konstant misstänka och dra teorier om vilka manliga hetero-kändisar som regelbundet tar penisar i munnen och utövar liknande homo-aktiviteter.

Minns inte hur det var i sverige, men dessa damer jag talar om råkar vara från många olika länder.

Kan dock hända att det är ett lokalt fenomen här att misstänka män för att vara gay än det är att försvara dem då homosexualitet är emot lagen i det här landet. Det gör väl det hela mer spännande.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-04-27 14:47
jag skulle säga att det är lika vanligt att killar förnekar att vissa är gay, det handlar nog mkt om vem som är det. för en tjej som länge gillat jöback/darin/ricky martin är det nog rätt knäckande att inse att han aldrig skulle kunna tänka sig en het natt med henne, medan hon skiter fullkomligt i om 50 cent/guru/ ne-yo är bög för ingen av dem är hennes typ och har aldrig varit.

just i det senare fallet har jag varit med om det motsatta. varenda kille jag diskuterar neyos eller 50 cents sexualitet med blir väldigt obekväm med tanken på att de gillar att knulla/bli knullade i röven.

2010-04-27 14:48
ja jag glömde lance gross. så bög att det skriker om det.

2010-04-27 14:50
medoria F28

Skulle 50 vara bög?

2010-04-27 14:51
lebear: skulle? han är.

2010-04-27 14:56
medoria F28

Det har jag missat helt, kanske för att jag inte är det minsta intresserad av snubben. Men har han kommit ut officiellt?

2010-04-27 14:58
lebear: nej, men det hindrar ju inte honom från att ändå vara det. jag tror helvetet kommer frysa till is innan någon storsäljande manlig rappare någonsin kommer ut ur garderoben.

2010-04-27 14:59
medoria F28

Du har alltså ingen aning. Skulle vara kul att veta vad som får dig att tro det.

2010-04-27 15:02
Det lustiga med hiphopheads är att vissa rappare är de helt okej med om du säger att de gillar kukar.

Brukar oftast vara att om man påstår att någon "stenhård" gangstarapper som 50 eller Slim Thug är gay får man ett "heeell nahhh" men anklagar du typ Kanye så är det fett troligt eftersom han rockar normal storlek på sina jeans, gillar louis vitton väskor. och går på electro konserter.

2010-04-27 15:08
lebear: det är inte som om jag kommit på detta själv. till att börja med har jag en bra gaydar, men när det dessutom är folk som i intervjuer insinuterat och bekräftat att 50 är gay och han själv tvingats dementera dessa rykten så har jag slutit mig till att det kanske, kanske inte finns grund i mina misstankar.

2010-04-27 15:14
medoria F28

det är inte som om jag kommit på detta själv. till att börja med har jag en bra gaydar, men när det dessutom är folk som i intervjuer insinuterat och bekräftat att 50 är gay och han själv tvingats dementera dessa rykten så har jag slutit mig till att det kanske, kanske inte finns grund i mina misstankar.

rätt långt hopp från att komma fram till att det kanske ligger något i dina misstankar på grund av din "gaydar" och diverse skvaller till att sitta och bestämt hävda att han ÄR gay.
Poet

2010-04-27 15:15
Alltsa det ar bara en kansla jag far, vet inte hur jag ska forklara det. Det har absolut inget att gora med "flamboyant behaviour".

Darin kanns helt enkelt bara som en Peter Joback Jr. Lite sadar smatt kanslig, sjunger om tjejer for att han maste. Hade nagon tackmantel brud i Finland for ett par ar sedan (how convinient). Jag tror Darin vet att han ar gay men vet bara inte hur han ska komma ut. Ganska synd egentligen att behova leva i ett samhalle dar pressen ar sa stor. But anyhow, sanna mina ord, the dude is gay. Hoppas bara ni kommer ihag vem som hade ratt om nagra ar.

Och jag tror inte heller Peter Siepen ar homosexuell. Bara attentionwhore med dalig kladsmak.

Shyffert: Nu for jag ju knappast statistik eller sa, da det knappast ar mitt jobb eller hobby att gissa vem som ar homo eller inte. Men lat oss bara saga att jag hittills inte haft fel nar jag haft mina aningar.

2010-04-27 15:20
misey chick: ja men det finns inte så mkt mer man kan göra när ngn nekar och det kommer han ju förmodligen göra resten av sitt liv så det enda sättet för mig att bevisa för er att han är gay är att könsoperera mig och sen försöka förföra honom och filma när vi ligger med varandra men inte ens då skulle jag bli betrodd för då skulle det lika gärna kunna vara fejkat.

men du har en poäng med att det är viktigt att göra skillnad på att vara gay, dvs leva som homosexuell och att bara knulla killar i röven lite grann då och då, och där har vi inte i tråden ännu definierat vad som är gay i ordets rätt bemärkelse.

2010-04-27 15:26
sen kan jag undra varför det ens är så intressant att veta, och "bevisa" vad folk har för läggning.

2010-04-27 15:28
medoria F28

Eller så kan du helt enkelt utgå från att han är straight, eftersom han har fru och barn. Skulle det sen visa sig att han ändå är gay, then so be it. Mycket märkligt att du tror dig veta så mycket om en person du aldrig träffat, utan bara bildar dig den uppfattningen från intervjuer och hans framträdanden.

2010-04-27 15:30
misery: och din poäng var? att få mig att erkänna att jag har fel? jag säger att jag tror att 50 är gay, oavsett om han kommit ut eller inte, du frågar hur jag vet det, jag säger att jag tar i beaktande den information jag har att tillgå från flera av varandra oberoende källor. det är ju du som vill att jag ska belägga mitt påstående och sen när jag gör det kommer du dragande med att jag är patetisk som försöker argumentera för att jag har rätt i mitt påstående.

2010-04-27 15:30
lebear: har du hört talas om att leva on the downlow?

2010-04-27 15:31
medoria F28

Jadå. Det finns många homosexuella som kommer ut efter att de har bildat familj etc. Men du kan ju vänta till dess innan du påstår att du är säker på att han är gay.

2010-04-27 15:32
Misery_chick

Seriously? Du menar att du inte förstår dig på varför folk är intresserade av att veta vilka kändisar som gillar kuk? Hur kan det här INTE vara av intresse för den breda massan. Känns ju helt självklart.

Det är f.ö det första jag gör när jag träffar en ny person. Jag försöker lista ut hans/hennes riktiga sexuella läggning och sedan tänker jag på hur jag skulle göra om jag blir tvungen att slåss mot den här personen.

2010-04-27 15:32
lebear: äh, då är det ju inge roligt längre.

2010-04-27 15:33
sedan tänker jag på hur jag skulle göra om jag blir tvungen att slåss mot den här personen.

Dagens!

2010-04-27 15:39
medoria F28

Ja, såg det i en film eller tvprogram nån gång att många människor försöker lista ut hur de skulle bete sig i en fight mot en person de nyss träffat. Ända sedan dess har det klistrat sig på min hjärna och jag tänker automatiskt på det när jag träffar nya människor. Hell, man vet aldrig vad som kan hända, speciellt om man är på platser där folk är berusade.

Kan säga att då jag inte är mycket till fighter så är de flesta alternativen jag brukar bestämma mig för väldigt fega/defensiva. Är det en tjockis är det oftast bäst att hålla sig på ett öppet utrymme och trötta ut honom/henne. Är det en tjej så försöker jag lista ut det bästa sättet att hålla fast hennes händer utan att skada henne och utan att hon kan skada mig. Tycker alla borde tänka på sånt här när de träffar nytt folk.
Poet

2010-04-27 15:41
Seriously? Du menar att du inte förstår dig på varför folk är intresserade av att veta vilka kändisar som gillar kuk? Hur kan det här INTE vara av intresse för den breda massan. Känns ju helt självklart.

Det är f.ö det första jag gör när jag träffar en ny person. Jag försöker lista ut hans/hennes riktiga sexuella läggning och sedan tänker jag på hur jag skulle göra om jag blir tvungen att slåss mot den här personen.

Hahahahaha! :P

Som sagt, jag skiter fan i vem som ar gay eller inte. Storigt nar folk gar pa die hard mission att motbevisa en nar man vet att man har ratt.

2010-04-27 15:57
Storigt nar folk gar pa die hard mission att motbevisa en nar man vet att man har ratt.

Håller med. Det händer av två anledningar tror jag. Antingen är de såna för att de bryr sig om personen som man antyder är gay, eller så har de en styv PK-pinne uppkörd i röven som de stramar åt lite extra så fort de hör en diskussion om homosexualitet.

2010-04-27 15:58
medoria F28

misery: och din poäng var? att få mig att erkänna att jag har fel?

nej min poäng var väl exakt vad jag sa, att det är rätt stor skillnad på att tro något och att veta, jag försöker inte få dig att göra/säga något alls.

jag säger att jag tror att 50 är gay, oavsett om han kommit ut eller inte, du frågar hur jag vet det, jag säger att jag tar i beaktande den information jag har att tillgå från flera av varandra oberoende källor.

nej du sa att 50 är gay.
och jag frågade inte alls hur du vet det.

det är ju du som vill att jag ska belägga mitt påstående

nej du får tro vad du vill, jag har inte bett dig göra något alls.

och sen när jag gör det kommer du dragande med att jag är patetisk som försöker argumentera för att jag har rätt i mitt påstående.

haha va, nu hittar du ju bara på rakt av, läste du överhuvudtaget vad jag skrev, för du verkar svara på något helt annat.

marvingaye

heh, var väl mest delen om att vilja "bevisa" folks läggning jag tycker var underlig, att folk är nyfikna kan jag fatta.

2010-04-27 15:59
Misery,

Ah ok, fair enough. hehe
Poet

2010-04-27 16:52
Marvin: Jag tror det handlar om (i bagge konens fall) att personerna som lever i fornekelse, atrar kandisarna/personerna som inte kommit ut an. Darmed tror de att deras chanser att fa till det med personen i fraga, ar helt borta. Som om de ens hade en chans innan liksom... :/

2010-04-27 16:55
bc99: men sen finns det ju artister som vill komma ut men inte får för sina managers,agenter, skivbolag och liknande. dennis i idol tänkte komma ut precis innan slututtagningarna drog igång men insåg att han som flickidol inte skulle stå så högt i kurs om han medgav att tjejer inte var ngt för honom.
Poet

2010-04-27 16:58
Medoria: Jo jag forstar vad du menar. Men da ar han ju gay oavsett om han kommit ut eller inte. Handlar inte om vad artisten har att saga om sin laggning. Utan publiken som ska dumma sig och leva i fornekelse.

2010-04-27 18:05
Mjo, löjligt att leva i förnekelse sådär och bli upprörd över att någon anklagar ens celebrity crush för att vara homo.

Det är antingen en underhållande upplevelse eller mer "eh, vem bryr sig"-moment för mig när jag får höra om att någon kändis är gay. Är det en attraktiv kvinna så blir hon mer attraktiv på nåt konstigt vänster om hon visar sig vara flata och är det en snubbe så finner jag det otroligt komiskt att han smuttat kuk all den här tiden (hur obvious det än är så är det alltid underhållande när det kommer ut).

2010-04-27 18:39
BC99 P26

Om du gissar på personer som Ricky Martin och Darin är du ju knappast särskilt skicklig. Än har du dessutom fel i 50% då Darin inte kommit ut, om han ens kommer göra det. Finns ju homosexuella som inte fjollar sig eller älskar dans om det nu är kriterierna du går efter. Tror du t.e.x att fotboll som sport inte har en enda gayspelare? Kan du gissa vem som är bög och inte där blir jag imponerad.

2010-04-27 18:44
Tror du t.e.x att fotboll som sport inte har en enda gayspelare? Kan du gissa vem som är bög och inte där blir jag imponerad.

Serie A.

I rest my case.
Poet

2010-04-27 18:45
Finns ju homosexuella som inte fjollar sig eller älskar dans om det nu är kriterierna du går efter.

Jag sa ju tidigare i traden att det handlar inte om "flamboyant behaviour". Och jo tack, jag har en hel del homosexuella vanner som ar mer macho an vad jag som ar hetero, ar.

Nu gillar jag inte tonen i det har, for det later som nagon haxjakt pa homosexuella. Vilket traden absolut inte handlar om. Det handlar inte om vem som ar gay eller inte, utan varfor folk som ar straight, ska forneka det.

2010-04-27 23:00
BC99 P26

Om du inte vill ha den tonen kanske du skulle skippat att gissa på Darin etc för det är bara ett lågvattenmärke i din topic. Du lägger ju inte fram poängen vidare bra. Att gissa på vem som e bög eller inte utifrån skvallerpressen och musikvideor är ju mest bara patetiskt i mina ögon. Att sedan någon förnekar det innan de kommer ut kan väl bero på en miljon faktorer? Att någon som är straight förnekar det är väl antagligen av den enkla anledning att de inte tror på dina konstiga gissningar, som du själv påstår är lika träffsäkra som en spåkvinnas?

Poet

2010-04-27 23:12
Dude, du har missforstatt hela poangen. Det handlar inte om att sitta och gissa vem som ar gay eller inte. Eller att personen som ar anklagad for att vara gay, sitter och motsager det. Las traden igen ar du snall, manga forstod vad jag menade. Bara du som ar svar.

2010-04-28 04:35
BC99 P26

kanske snurrade upp mig själv, men fattar fortfarande inte poängen nej

Poet

2010-04-28 17:28
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7036992.ab

på tal om idol artister och bög :D fel snubbe men inom snar framtid står det nog darin där istället

sry om off-topic, men tycker tråden borde vara till för att gissa vilka kändisar som inte kommit ut ur garderoben än. roligare det
"life's a garden, dig it."

2010-04-28 18:27
kul att artikeln var skriven av någon som hette horney
http://www.myspace.com/eriklundhbeats

2010-04-29 14:46
Jag tycker du drar alla över en kam när du säger att kvinnor ALLTID ska förneka att män är homosexuella. Är inte det lite från kvinna till kvinna?

Jag själv tycker bara att de är good for them om de insett att de är gay. Är väl inte upp till mig att avgöra. Hade däremot kunnat tänka mig att de vart jobbigt om en pojkvän upptäckte det, men d hade väl varit lika jobbigt oavsett kön.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-29 18:27
philosophia F25

Här på whoa generaliserar vi allt, men vi har inte plats för minoriteter själva!

2010-05-01 13:19
ord! generalisera mer för helvete
RATED R!

2010-05-04 19:24
Haha jag kände en kille som passade in på varenda beskrivning av en bög för länge sen. Han hade bara tjej kompisar och varje gång man antydde att han skulle vara bög blev dem skitlacka. Inte ens när han åkte till STHLM för att gå på Pride festivalen vägrade dem och han att erkänna.. Tog typ 2 år sen gick han ut med det själv och dom blev aschockade..

www.FITHMiX.com - www.myspace.com/FITHMiX