Bortglömda kändisar.
Jag börjar: Vanilla Ice, vart tog han vägen? Ricky Martin, :) Weird Al Jankovic, gymnasie/grundskole-nostalgi Crocodile Dundee, sicken kille. ...
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
Fronda
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Vet inte om man får klassas som kändis med det skägget
Vart är Olinda ankläpp nowadays förresten?
Producent
2010-04-25 16:51
Dom är väl inte bortglömda, dom har väl bara tagit ett steg åt sidan och sysslar med annat som inte ger så mycket publicitet osv.
= forgotten :)
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen. Du får inte ha mer än tre lik i din forumsignatur för att det inte ska ta för stor plats.
Producent
2010-04-25 17:50
Vanilla ice ska väl komma ut med en ny platta? iaf va jag har hört... Cee lo? TQ?
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
bandet jumper joakim hillsson (eller vad han nu hette) alla som varit med i idol förutom typ agnes och någon mer. han som spelade bert han som spelade sune (pluggade i lund för några år sen enligt säkra källor och blev förbannad om någon tog upp sune) hon brunetten i en fyra för tre som var ihop med liam norberg (har gått ner sig som fan på horse och bor i en knarkarkvart i barcelona enligt osäkra källor). diverse big brother och robinson-deltagare
kuk - kunst und kultur
Klimpen! Senast jag såg honom jobbade han på Ica. Jag var lite rädd för honom.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Vanilla Ice är, som sagt, på g med en ny platta (som ska "chocka alla"). Ricky Martin kom ur garderoben för ett par veckor sen och hela världen var "kom du på det själv nu?" Weird Al Jankovic hänger ut på twitter.com/alyankovic och gör väl samma som han brukar Crocodile Dundee - är inte han typ 105 nu? bandet jumper kan vi bara vara glada om vi slipper veta någonting om. joakim hillsson - samma som ovanstående, men avvecklade sig väl efter att ha åkt fast med kokain (innan det blev riktigt trendigt att ha gjort det) "brunetten i en fyra för tre som var ihop med liam norberg" var väl Lina Perned? Hon sitter inte i nån knarkarkvart i Barcelona, utan försöker sig fortfarande på skådespeleriet sist jag hörde :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Vanilla Ice är dessutom MTV-aktuell tillsammans med några jävla tolvåringar. Det är alltså inte helt omöjligt att fjortonåringarna upptäcker Vanilla Ice nu, men förhoppningsvis inte.
Han som spelade dödgrävarn i Bert är ju förövrigt reggaeartisten Oskar Franzén
Alla i ica-reklamerna!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
han som spelade bert Han åkte till London och pluggade. Sedan bodde han i Brasilien i några år (vet inte om han är kvar där eller inte). Säker källa.
Vad hände med Martin som gjorde "Du är så, yeah yeah, whoa whoa"?
LEO RUCKMAN! Vad fan hände!!!? Jag har hört att han jobbar som fastighetsmäklare i GBG, stämmer det?
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
Reine (Bertram Heribertson)
Hit med lite kvalitativ svensk underhållning förfan!
värd tråd. syns man inte finns man inte eller vad menas?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fumez: Goodie Mob hade en reunion-konsert för bara några månader sedan med Cee-Lo i spetsen.
Redline!
Vad hände med Göran Gillinger?
Vi är överallt!
Lina Perned visade ju napparna i ett avsnitt av en fyra för tre.
kuk - kunst und kultur
Producent
2010-04-26 13:34
Dr.Octagon : jaså?? blir det en ny platta med dom oxå? ( kan ju alltid hoppas) förmodligen en av dom bästa grupper som funnits inom hiphop..
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Vad hände med Seron? :( Han har flyttat till Brasilien. Vad jag förstår så är han aktiv i en kyrka där och om jag minns rätt så är han svenskalärare eller något sådant i en svensk skola
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
Vanilla Ice har dessutom tävlat rätt aktivt i motocross ^_^ Utöver att han då släppt en en del skivor sen rampljuset.
Look with your own eyes - See with your own mind
Scrammel Om jag inte minns fel så jobbar Leo på en turistbyrå i någon källare och har släppt hiphopen för att lämna plats för electron. Han lackade ur när datorn kraschade och därmed raderade alla spår på hans kommande solodebut. Jag vågar lova att vi gått miste om något riktigt vackert. Detta var iaf vad Pst berättade, men han har nog inte jättemycket mer koll än gemene man.PenDragon Han ser jävligt motocross ut...
Fumez: Ingen aning. Det borde väl komma något tycker man.
Redline!
vad gör DMX? på kåken fortfarande?
work some magic
Tim Robbins Rex Hunter
"Who the motherfuckin' bawse?"
Scrammel Om jag inte minns fel så jobbar Leo på en turistbyrå i någon källare och har släppt hiphopen för att lämna plats för electron. Han lackade ur när datorn kraschade och därmed raderade alla spår på hans kommande solodebut. Jag vågar lova att vi gått miste om något riktigt vackert. Detta var iaf vad Pst berättade, men han har nog inte jättemycket mer koll än gemene man. Det är så jävla fel det här. Att något sånt kan hända. Jobba på turistbyrå. Han borde precis ha släppt sin tredje fullängdare och vara ute och turnera för fullt, inte turistbyrå!
Vad har jag gjort för att bli straffad så?
Electron ja, finns två studentradioprogram på nätet med Leo&Leo :)
Jag har hört det där om datorkraschen, men inte att det mer eller mindre var pga av det som han inte "pallade" mer. Så om inte den hade kraschat så kanske han hade hållt på några år till, och vi hade fått ta del av ett mästerverk? Jag är fan illamående av sorg och apati. Fy fan säger jag bara.
Så om inte den hade kraschat så kanske han hade hållt på några år till, och vi hade fått ta del av ett mästerverk? Det är vad jag har förstått iaf. Men vafan, Pst kanske undanhöll sanningen. Vi var ju bara ett gäng småungar som var påstridiga och frågade allt mellan himmel och jord.
Han sa iaf att det var pga den där kraschen som Leo slutade, och sen dess har de typ inte snackat alls. Bara hälsat när de ses på stan och sånt.
Vanilla Ice, vart tog han vägen? Ricky Martin, :) Weird Al Jankovic, gymnasie/grundskole-nostalgi Crocodile Dundee, sicken kille. Med undantag for Paul Hogan (Crocidile Dundee) sa ar ingen av de dar sarskilt bortglomda pa den har sidan av Atlanten. Som
Mabande namnde, sa hander det lite grejer kring de ocksa.
At the gates of Eternity...
Det är vad jag har förstått iaf. Men vafan, Pst kanske undanhöll sanningen. Vi var ju bara ett gäng småungar som var påstridiga och frågade allt mellan himmel och jord. Han sa iaf att det var pga den där kraschen som Leo slutade, och sen dess har de typ inte snackat alls. Bara hälsat när de ses på stan och sånt. Får jag fråga, när träffade du pst och under vilka omständigheter?
Själv har jag bara mailat med honom via myspace, och seron litegrann så det är alltid intressant att höra om andras möten med dessa legender^^
Min stora fråga vart är darin? Blev han förgammal för små flickorna? har inte hört nått från honom på länge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var är Vladimir Krutov?
9-1
Iammath Don't jinx it, man...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
alltså varför diskuterar vi leo och seron? har de två någonsin kunnat klassas som kändisar?
kuk - kunst und kultur
alltså varför diskuterar vi leo och seron? har de två någonsin kunnat klassas som kändisar? Beror ju på vem man frågar. För oss hiphopers så kan man väl ändå betrakta dem som det.
Iammath han var ju för faaaaaen med i melodifestivalen i år.
Scrammel P18 jo förvisso men de var ju knappt kända när de var aktiva heller. tvivlar t ex på att du satt och lyssnade på MBMA 2001?
kuk - kunst und kultur
Scrammel Inte för att det är särskilt ontopic, men träffade honom på ett hiphop-event i Göteborg. Han hade en liten föreläsning, eller vad fan man ska kalla det, om låtskrivande. Så vi snackade lite innan och efter.
Scrammel P18 jo förvisso men de var ju knappt kända när de var aktiva heller. tvivlar t ex på att du satt och lyssnade på MBMA 2001? Nej, men man kan bli "känd" i efterhand. Ta Robert Johnson som exempel. I praktiken okänd då det begav sig, men legend i blueskretsar idag.
Fast nog var de kända i hiphopsammanhang då? Hultfredsspelningar, medverkar i P3 Soul och dylikt? Men som sagt, jag var inte där, jag vet inte.
Scrotum
Nice, måste vart kul.
vart är godzilla? han som var med i bland annat villa medusa om nån kommer ihåg denna underbara dokusåpa? gjorde även ett gästspel i aschbergs baren där han gick runt och ollade hela lägenheten. still king.
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
många programledare är bortglömda med. vad gör harald treutiger numera t ex?
kuk - kunst und kultur
Beror ju på vem man frågar. För oss hiphopers så kan man väl ändå betrakta dem som det. Snarare for ett par hundra manniskor kanske. I'm a hip hoper and I couldn't give a fuck about anyone in MBMA.
At the gates of Eternity...
Snarare for ett par hundra manniskor kanske. I'm a hip hoper and I couldn't give a fuck about anyone in MBMA. Men du vet vilka de är, sen att du inte bryr dig om dem är en annan femma.
Cool bc99 är. mbma/d6aa var ju skiten alltså.. fifan
be the change
Alltså är dessa kändisar verkligen bortglömda då när de omnämns i tråden..? ;)
robinsson robban Han gjorde ett framträdande som korvätare(försökte slå nått rekord eller nått) på talang i fredags. Nej, jag skämtar inte.