I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kläder för storbystade

Övrigt - Blandat

   

2010-04-24 17:45

Kläder för storbystade

Försöker hitta en fest/sommar-klänning som jag kan ha på mig vid min systers bröllop, men har ingen aning om var jag ska leta. Brukar sällan köpa klänningar eftersom de med dragkedja alltid tar stopp vid bysten och de som är gjorda i stretch brukar i de allra flesta fall ha en detaljerad rand som är menat att hamna under brösten - men som för oss storbystade alltid hamnar rätt över bröstvårtorna eller ovanför brösten. Sen finns det ju de V-ringade klänningarna - men på de brukar oftast de två "trekanterna" vara anpassade för den med mindre bröst vilket gör att antingen hänger brösten ut på sidorna eller så går det inte ens att stänga eller så ser man bara rent av jävligt smällfet ut.

Vet att det finns en del tjejer här på whoa som lider av samma problem som mig när det kommer till kläder. Och hoppas att någon av er kan guida mig till en bra nät eller närbutik, eller en bra passform. Men det bästa av allt vore om ni kanske till och med har någon klänning att rekomendera.

Jag är då ute efter en sommar-klänning som är tillräckligt fin att den går att ha på ett bröllop men också till en vanlig fest. Längden spelar ingen roll så länge den inte är för kort, den får gärna täcka bysten och framhäva midjan. Priset spelar ingen roll men det vore skönt om den inte kostar mer än 700kr.

(Inlägget ändrat av Louder som flyttade tråden 2010-04-24 17:52:25)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.