I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Sökes] Jobbcoach eller liknande

Övrigt - Blandat

   

2010-04-17 14:44

[Sökes] Jobbcoach eller liknande

Tudelidu

Min sambo har suttit idag och skrivit ett cv som jag och hon tycker låter bra. Men tänkte kolla med någon som kanske jobbar inom detta som tex jobbcoach eller på ams som har lust o pejla igenom det o göra en bedömning eller dylikt :)

Skulle vara jätte schysst. Alla tiders Peter-pan-komplex


Mina mål:

I mitt arbete söker jag, bra sammanhållning med arbetskollegorna. Jag vill utvecklas och ha ett arbete som får mig motiverad att göra ett så bra arbete som möjligt.

Erfarenhet:

Jag började mitt arbetsliv på McDonalds. Där hade jag en hel del ansvar, tex vart medarbetarna skulle stå och vad som skulle göras, vilket lärde mig väldigt mycket.
Kassavana har jag fått bland annat i butik och restaurang. Jag har jobbat inom restruangbranchen i många år med lite av varje. Så även utan utbildning så känner jag att jag kan de flesta bitarna i yrket. Jag har jobbat som servitör, kallskänka, frukostvärdinna och lite i bar.

Egenskaper:

Jag har alltid varit mycket engagerad i det jag gör,det får mig att tycka att det är roligt och givande på mitt arbete. Jag är stresstålig, effektiv, ödmjuk, positiv, glad och pålitlig.

Övrigt:

Jag har B-körkort
God Kunskap i engelska
Betyg i officepaketet (word,excel,powerpoint)
Guld och silversmed.

Jag är en 24 årig konstintresserad tjej , tecknar mycket och gör egna smycken. Tycker om att umgås att umgås med mina vänner på cafér. För övrigt så flyttade jag till Göteborg för några månader sedan med min sambo och våran hund och jag trivs jätte bra här.



Arbeten

McDonalds, Skara:
Produktionsledare, kök och kassa
2004 – 2007

Olins kök och bar, Skara:
Lunchvärdinna
2008

Stadshotellet, Skara:
Frukostvärdinna
2007 – pågående

Götala herrgård, Skara:
Kallskänka
2008

Kråks värdshus, Skara:
Servitris
2009

Utbildningar

Gymnasium:
Handel och administration, Katedralskolan, Skara
2001 – 2004

Folkhögskola:
Silversmide, Helliden, Tidaholm
2007 – 2008

Yrkeshögskola:
Guldsmide, Lärcenter, Falköping
2008 – 2009

Det är inte lätt att vara tung när man ingenting väger