I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Förlovningsring hittad i Piteå

Övrigt - Blandat

2010-04-13 19:02

Förlovningsring hittad i Piteå

Nu när jag var ute och gick med hundarna så hittade jag en förlovningsring på trottoaren, det är nog en förlovningsring då det står 'Sara' och sen ett datum, jag lämnar in den på polisstationen imorgon, känner ni någon som tappat en förlovningsring eller någon riktigt sur sara så kan ni ju hälsa till dom :D

Producent

2010-04-13 19:05
lämna in den på nån random smyckesbutik 90kr per gram om det är guld =D
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-04-13 19:33
starkt att lämna till polisen! Tur att inte alla är som Fumez.. ;)
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
Producent

2010-04-13 19:40
Simba: skulle aldrig någonsin göra det jag skrev ;D va bara ett exempel på va man kan göra..hehe
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2010-04-13 20:44
Simba: skulle aldrig någonsin göra det jag skrev ;D va bara ett exempel på va man kan göra..hehe

- yea right, haha
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-04-13 22:20
simba: ja och framförallt att en del har vett nog att få lite bättre pris. Spotpriset på rent guld just nu är 254 SEK/gram (för en troy oz). Man ska kunna få åtminstonde det dubbla mot fumez bud hos en schysst juvelerare (eller haschkran, om man nu vill trejda morsans smycken mot knark vilket en annan gjorde som 14 åring... förra sommaren :\ )
#===========o~~ ~~ ~~ ~~

2010-04-13 23:51
skulle aldrig behålla en förlovningsring om jag hittade den, finns ju ett stort sentimentalt värde i den, där i mot en guldlänk....
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2010-04-14 00:02
finders keepers losers weepers, jag hade cashat in allt jag kunde.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"

2010-04-14 02:04
987

Man tjänar mer på att lämna in och vara sympatisk. Hittade en mobil igår i en taxi. Svarade när det ringde, mötte upp snubben vars mobil det var, och idag har jag ett frilans gig åt United Nations :)

2010-04-14 07:24
Var väll inte direkt smart att beskriva ringen med det graverade namnet..

Först till kvarn eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-14 09:43
Ja du kanske tjänar något på att lämna tillbaks den!

987 fick ett gig, du kanske får ett ligg?
Dysläktikär
Producent

2010-04-14 16:45
vilket område i piteå, vilket datum på ringen, etc? är ju en ganska liten stad så chansen att klura ut vem som är ägare är väl inte helt obefintlig =)

men nu har du ju iofs kanske lämnat in den redan
 https://soundcloud.com/jakkthemixer
Producent

2010-04-14 16:46
eller datum på ringen är väl fan oväsentligt
 https://soundcloud.com/jakkthemixer

2010-04-14 20:58
testie,
Även om dom vet namnet så måste dom ju veta datumet i ringen om dom vill hämta ut den.