Lögner du har dragit när du raggat?
Nu talar jag inte om såna där mesiga lögner som är uppenbara, utan saker du verkligen har försökt lurat i någon för att imponera eller göra ett intryck. Det kan vara på krogen eller på dejten eller annat... Så. Vad har du ljugit om och vad resulterade det i? Kom personen på dig sedan med din lögn eller höll den?
Delam tange barat
jag står ofta och ljuger om saker som kanske inte är solklara lögner, för hur ska en person som inte känner dig våga påstå att du ljuger, men som är misstänkta lögner. det brukar gå rätt bra för man får personen i fråga att skratta när man inte kan hålla sig längre. men att ljuga om ngt seriöst, typ jobb, rikedomar eller ngt annat som ska få motparten att fatta tycke för dig har aldrig vart min grej.
Jag ljuger alltid om att jag är Lorentz i Lorentz & M. Sakarias
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Producent
2010-04-12 19:58
Rachel, skriv gärna dina lögner också.
Moderator
2010-04-12 20:00
Jag har nog aldrig gjort sådant, men jag har en polare som gör så rätt ofta. Bland annat ljuger han ofta om att han är från USA. En gång på vägen hem från stan såg han en snubbe sitta på perrongen i Gamla Stan och smörsjunga för en tjej som var helt inne i honom och hans vackra sång. Då gick min polare fram och låtsades vara skivbolagssnubbe från Washington och var asimponerad av killens sång. Lovade honom möjlighet till att bli signad och hela köret. Tjejens intresse bytte genast håll till min vän och det blev även honom hon följde med hem.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Detta var visserligen inte jag, men.. En bekant luffade runt i Nya Zeeland och träffade nån brud på en krog. Han ljög och sa att han var Howlin' Pelle Almqvist från The Hives och hon köpte det rakt av. Sen när de väl kom hem till henne hade hon flera inramade affischer med The Hives på väggarna och ägde alla deras skivor. De fick ju till det iaf, så helt misslyckat var det väl inte. Men han sa att han kände sig jävligt dum då han insåg att han var den lurade och inte tvärtom.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-04-12 20:28
hahaha just ja, vem fan var det? //gåtan2
https://soundcloud.com/jakkthemixer
Det var Fny! //gåtan1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ljög om att jag spelade i ÖSK (fotboll), det funkade. Dagen efter fick hon reda på att jag inte var något mer än en ölälskare som håller på med musik.
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
En närstående till mig ljög om att hans morfar var den som mördade Hitler...det faktum att en del gick på det visar väl på hur viktigt det är med historia i skolan.
...och hur det gick sen efteråt och om han avslöjades vet jag inte. Jag själv ljög en gång om att jag var grym på att åka longboard och det funkade utmärkt, förutom att jag dagen efter fick en longboard i näven med orden "fan vad kul att ha träffat en brud som åker bräda" varpå jag slog mig mer eller mindre sönder och samman.
Jag raggar inte eftersom jag är upptagen. Men däremot brukar jag ljuga när någon störig idiot raggar på mig ute på krogen. De ska alltid veta vilket land jag kommer ifrån och vad jag heter. Jag brukar säga att jag heter Lisa eller Berit och att jag kommer från Farsta. De blir skit provocerade kan jag lova.
Brukar ljuga om att jag är arkitekt och heter Art Vandeley.
Jag ljuger alltid om att jag är Lorentz i Lorentz & M. Sakarias - Du borde förfan inte funka?
En närstående till mig ljög om att hans morfar var den som mördade Hitler...det faktum att en del gick på det visar väl på hur viktigt det är med historia i skolan. - Haha wtf liksom!?
Jag själv ljög en gång om att jag var grym på att åka longboard och det funkade utmärkt, förutom att jag dagen efter fick en longboard i näven med orden "fan vad kul att ha träffat en brud som åker bräda" varpå jag slog mig mer eller mindre sönder och samman. - hahahah xD
Jag har väl inte raggat så jätte mycke av mig, men har hänt att man sagt att man e Eminems son, brukar ju inte funka så jätte bra med tanke på att jag är svensk!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
brukar dra på en fejkad värmländsk dialekt o brölar om att det är brist på rediga karlar i stan... kanske mer är å driva med folk
RATED R!
Teddybörjn - hahahhaha
hahaha ni är sjuuuka! själv har jag bara ljugit om att vara dansk (och således pratat låtsas danska) och jamaican (och således talat låtsas jamaicanska), att jag e rik, känd, snygg, framgångs rik och givetvis massor av onödiga lögner som inte spelar nån roll så som att jag e högerhänt fast jag inte e det osv. //Yde - fast kanske inte för å ragga...
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Jag ljög att jag hade häst för att få kompisar
9-1
Bjäär att jag är dansk brukar jag också köra med. Sen ljuger jag ofta om att jag har svåra sjukdomar med, vet inte varför men det är kul.. också lyssnar våpen på en när man säger det.
choppa:
också lyssnar våpen på en när man säger det. n that's what it's all about xD
//Yde - gött med en fellow dansk
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Att man har 30 slak?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Brukar ljuga om att jag är arkitekt och heter Art Vandeley. snatchat george costanza ju!!!
Mer att jag driver, om jag ar pa en fest med massa dryga/stela manniskor sa brukar jag alltid saga att jag heter typ Johan eller Magnus (jag ser verkligen inte ut som en Johan eller Magnus, jag ser verkligen inte svensk ut heller for den delen). Varfor gor jag detta? Bara for att se obehaget i vissa manniskors ansikteten da ingen vagar call me out on it ha! :P Annars har jag inte behovt att ljuga faktiskt, kvinnor brukar tycka om mig for den jag ar. But then again, sa raggar jag aldrig, jag blir alltid uppraggad. Jag skryter inte, bara sager som det ar :)
At the gates of Eternity...
Jag brukar köra på med lite av varje, ibland är jag från USA och ibland England. Ofta polack eller ryss också. Ljög kvällen jag träffade min förra pojkvän och sa att jag var 19 när jag var 17. Han blev förvirrad, men vi var ändå tillsammans i över två år.
My heart lives in my vagina.
När jag var i Norge för ett gäng år sedan ljög jag och min vapendragare att det var vi som hade grundat google, funkade skitbra men det kostade att ge sken av att man hade smeten.
It´s all about Don W Miami!
hahahha :D underbar tråd. raggar inte så mycket själv. men har en kompis (vi kan kalla henne stina) som gjorde en helt otrolig sak mest för att retas.. Stina var 18 år, 180cm drygt, otroligt stark för att vara tjej och rätt biffig. Med inte allt för stora bröst! Såå, Stina fick för sig att prova en grej för att se om det verkligen skulle fungera. Hon bestämde sig för att klä ut sig till en kille och gå ut på stan för att se om hon kunde få ragg. Nu kan vi byta namn på rollen stina till namnet "Simon" för att inte förvirra er "Simon" satte på sig ett par baggyjeans, ett par stora skor, en tjock luvtröja och en mössa som han stoppade in allt hår i. (otroligt nog såg "han" ut som en kille och denna "simon" kan prata som en kille om han/hon anstränger sig) "simon" gick ut på stan och träffade en RIKTIGT good-locking brud (vi kallar henne maja). "han" började prata med med maja och fångade henne totalt (Maja avslöjade under samtalet att hon var lite av en homofob) men hon fick nog en liten crush på "simon". Det slutade med att "simon" följde med Maja hem, de strulade och hade sig men Maja fick sedan nobben när hon började leta sig längre ner. Hon blev lite besvärad och förstod inte varför "han" dissade sådär mitt inne i allt. "Simon" gick sedan hem skrattandes med jävligt dåligt samvete. (Nu byter vi tillbaks namnet på simon till stina) Stina är fullt medveten om att detta är taskigt men det Maja inte vet mår hon ju inte dåligt av. hon tror bara att hon träffade en riktigt trevlig pojk på stan som sedan dissade och gick hem. Men i hennes spekulationer senare har hon kommit fram till att "Simon" antagligen var bög. Tycker hon kan få leva med att tro det.. så det slår nog nästa allt. Ljuga om sitt kön :) Ta det som en läxa alla tjejer och killar. ni bör undersöka könet ordentligt innan ni ger er in i leken för detta kan hända er med ;)
Bjäär Ljuga om att man är snygg? Då är man duktig på att ljuga!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Jag fattar ingenting. Varför ska ni ljuga om en massa dumheter för? Säg som det är istället: Hej baby, jag vill knulla?
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
välkommen hem till mig, fast vi inte är hemma hos mig =P
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
Förra helgen var det en tjej som trodde att jag ljög om mitt arbete trots att det var sant. Hon trodde väl inte att ett drägg som jag kunde ha ett så ballt jobb. Iofs var det hon som försökte ragga upp min kompis så det kanske inte räknas. Hon trodde iofs inte på att han jobbar med vad han gör heller. De fick inte ihop det
http://www.kommandot.se/wp/
jag ljuger främst för att det är så jävla tråkigt o svara på massa standard frågor, vad pluggar du med, vad jobbar du med etc etc, för att göra det hela intressant kan man dra till med ngn story som utmynnar i ett gemensamt skratt.
BC99 P26 Ja, den kanske hade funkat innan folk i Sverige började adoptera, men på den tiden svängde hela stadens skallar då en afrikan gick förbi hehe
Producent
2010-04-13 00:56
Ticcihni det där lät bull. varför ska hon nämna för en främmande människa att hon är homofob?
typ när min tjej ringt mig så kan tjejen man träffat märka att man pratar med sin tjej eftersom man säger jag älskar dig med och avslutar med puss. då brukar jag säga att det är min mamma och då blir hon istället impad av att man har en bra relation med morsan.
Jag brukar tuta i brudar att jag är vänsterextremist. I själva verket är jag nazist :\
Att dom är intressanta/speciella/hela den där grejen, kanske snarare att det dom tycker är intressant är något jag själv bryr mig om.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Konstigt Det är sant. Jaduu, de kom väl inte på samtalsämnet och hon hade berättat om någon homosexuell hon träffat och tyckte verkligen inte om det.. något liknande. du kan ju ringa och fråga
måste bara berätta när vi va i spanien. är ingen lögn såå kanske men jäkligt skönt, och kul o se hur kändiskåta klubbar är. var på språkskola och där gick en kille som va närmare 2 meter och jättesvart. stor i kroppen också. så vi gick till en rätt hypad klubb och där inne finns det en liten vip-avdelning med egen dörrvakt typ. Så vi gick fram dit och polaren sa något namn och att han spelade i NY knicks. dom skummade igenom listan me namn och sa att japp du finns med här...trots att han hitta på ett namn..ganska komiskt ändå. dock kunde man inte stanna där inne då det var krav på o köpa skumpa
vi är överallt!
nästa gång jag åker till USA ska jag nog säga att jag är kines. se hur många som har koll
vi är överallt!
typ när min tjej ringt mig så kan tjejen man träffat märka att man pratar med sin tjej eftersom man säger jag älskar dig med och avslutar med puss. då brukar jag säga att det är min mamma och då blir hon istället impad av att man har en bra relation med morsan. haha baaaaalllin'
work some magic
Konstigt jag brukar inte ljuga, faktiskt. så har inte så mycket att komma med på den fronten. har inte känt att jag behöver; jag har inga problem med att hooka upp med de jag finner attraktiva och vill jag något mer än ligga så förstår jag inte hur någon lögn skulle vara till min fördel. sen suger jag på att ljuga rent allmänt, man kan avläsa sanningen i mitt ansikte. anledningen till att jag skapade tråden är för att jag faschineras av alternativa sanningen folk kommer på och lyckas med :) har dock lyssnat på foo fighters på hög volym och gått på basket em i högstadiet då jag visste att killen jag diggade gillade de två grejerna. dock aldrig sagt att jag är ett fan egentligen av FF eller att jag gillar basket, så man kan tala om illusionsskapande av intressen som jag egentligen inte har.
Delam tange barat
Jag brukar "ibland" ljuga om att jag är sjuksköterska... det är tydligen väldigt tändande för killar...
true love is so rare, but don`t u worry i`m going no were//MRS MONDAY
bperb P28 vad jobbar du med då?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
typ när min tjej ringt mig så kan tjejen man träffat märka att man pratar med sin tjej eftersom man säger jag älskar dig med och avslutar med puss. då brukar jag säga att det är min mamma och då blir hon istället impad av att man har en bra relation med morsan. hahahahaha
Jag brukar "ibland" ljuga om att jag är sjuksköterska... det är tydligen väldigt tändande för killar... - Såklart det är!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
jag lyckades lura i 2 personer att jag dels var med i independence day och dels att koalor ursprungligen kommer från england och att marco polo tog med dem ner till australien på sina resor. att de inte finns i england är för att britterna hade koalajakt innan de hade rävjakt och de råkade jaga slut på koalorna, som var snabba innan de, i australien, hittade eukalyptusblad, som drogat ner dem till den långsamma gulliga takten de håller idag. och japp, jag lyckades lura båda personerna. jag är fortfarande stolt som fan över båda lögnerna. ^^
easyskanking,
typ när min tjej ringt mig så kan tjejen man träffat märka att man pratar med sin tjej eftersom man säger jag älskar dig med och avslutar med puss. då brukar jag säga att det är min mamma och då blir hon istället impad av att man har en bra relation med morsan. High five!
cry me a river! --> thcrew
Jag ljög förut om att jag var Ariel Pinks trummis. Haha, det funkade såklart inte, alla visste ju såklart att han vid den tidpunkten inte hade någon trummis :P
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Brukar alltid försöka få in i samtalet att jag har 22cm penis. Har nämligen skrämt iväg alldeles för många genom att tala sanning, svenska tjejer är tydligen lite rädda för oss begåvade med 35+ :( Nej men on the real så tycker jag den typen av "imponeringslögner" som de flesta här i tråden snackar om är sjuuukt patetiska. Jag tycker så illa om sånt att jag vid ett flertal tillfällen låtit bli att berätta om saker som är 100% sanna, trots att jag vet att jag skulle få "poäng" som fan, bara för att berättelsen skulle kunna uppfattas som en lögn. Däremot meningslösa och "komiska" lögner som att bete sig som en helt annan person (gå in i en roll typ) kan vara ganska kul.
mina lögner var mest för att se om jag kunde lura dem. =roliga lögner. ^_^