I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fixa till betygen?

Övrigt - Blandat

   

2010-04-07 13:39

Fixa till betygen?

Det är såhär att jag som många andra var en riktig liten latmask under skoltiden och har därav ett par IG som jag skulle vilja fixa upp. Jag har inga planer på att plugga vidare eller så, det känns bara som att detta är något jag borde göra innan jag dör... Eller att om jag någon vill plugga något så vill jag ha möjligheten osv.

Då undrar jag vilka kurser man kan läsa för att det ska vara giltiga som slutbetyg, jag antar att jag måste söka via något visst forum. Jag vill göra detta i Göteborg, då det är där jag bor, och om jag söker på kurser i GBG så kan jag ju hitta massvis som verkar roligt. Saken är ju den att jag måste veta vilka som är "giltiga" att användas i slutbetyget och vilka man kan få CSN av osv.

Detta finns säkert världens enklaste svar på detta, och det finns säkert någon som kan förklara detta lättare än idioterna på Arbetsförmedlingen som får minsta sak att kännas som världens största process.