I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vissa får hångla, andra inte...?

Övrigt - Blandat

   

2010-04-02 13:05

Vissa får hångla, andra inte...?

Var på en ganska stor allmän fest igår, och jag kan inte låta bli att tänka på att man ser vissa personer står och hånglar med ett flertal tjejer under kvällen, medans andra (jag bl.a) inte gör det. Tänkte bara höra om någon har någon teori om hur dom gör liksom, för jag blir på dåligt humör dagen efter. Känner mig nästan misslyckad så tänkte jag skulle försöka bekämpa den känslan.


"Har du tänkt på att du kanske är ful" kommer säkert någon att säga men så är det ju inte. Säger inte att alla tycker jag är stilig men har haft några chicks under mina år, svårt att förklara men det är inte det viktiga hur jag ser ut.


Jag undrar hur vissa kan få till det hela tiden, trots att dom inte ser så speciella ut liksom. Har undrat ett tag om dom bara går fram och börjar ragga? Skulle man själv gå fram så tror dom att man är något äckligt svin, kanske inte är så men jag har den uppfattningen om detta.


Finns väl inget "svar" på hur folk bär sig åt men har någon någon teori om hur det kan vara med sådant, hur bekämpar jag känslan av misslyckande?