Vad betyder /AI ?
Om någon skriver nånting, t ex " hej allt bra?" och avslutar det med "/AI" vad betyder det?
it wasn´t me
Då kan jag fråga vad /Yde betyder samtidigt också e.g vad det betyder. sry för lite kapning.
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
psyko_slusk Bjäär (här på whoa) skriver /Yde efter allt han skrivet för att han kallar sig Ydebrinkarn, vilket antagligen är grundat i hans efternamn (gissningsvis Ydebrink eller liknande). Det var inte så svårt :) /AI var svårare...
Anenkefali Ok, tackar! då slipper jag rynka pannan över det där nå mer :) /AI and out.
1. The original Chinese character for love. In "ai" there is also the Chinese character for "heart" because you love with your heart. 2. The Japanese word for love, borrowed from the Chinese, it is the same character and meaning. 1. "Wo ai ni" (I love you)Chinese 2. "Aishiteru" (I love you)Japanese
Engelskans "e.g" och "i.e" har jag svårt för.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
E.g och i.e är latin Id Est är "det vill säga" och e. g får du googla.
mera msz!
AI = Ajjt!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
e.g. exempli gratia - t ex. mao. i.e. är förtydligande genom förklarande, e.g. är förtydligande genom exempel. typ. dvs. i.e. - mao. e.g. t ex. /J.
cry me a river! --> thcrew
eller ja, mao. i.e. - dvs. e.g. - t ex. kanske bättre skriva så och köra vidare på ötziötz svar.
"Imo" har jag aldrig blivit klok på.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
imo - in my opinion. minns jag inte fel är det ursprungligen imho, in my humble opinion.
Tack, då vet jag.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
idk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
imo tbh u suck
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
Dieallot I don't know tror jag
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad langsokt forklaringen till /AI var da.. alltid undrat vad fan det ar. Har nu bestamt mig for att automatiskt hata alla som skriver /AI.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
vad betyder asap ?
Fucks your life up crew Tjabo!
as soon as possible
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
sincedayone: Haha, jag vet. Jag frågade inte vad det betydde. Hon frågade vad /AI betydde, jag sa IDK. /AWOL.
jag trodde e.g. var example given... tur att meningen var samma då då jag faktiskt brukar använda det rätt mycket. synd att dumförklara sig själv bara
http://www.kommandot.se/wp/
awol?
Absence Without Leave, desertion alltså :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Producent
2010-03-28 17:17
dessa förkortningar...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
ftwftw
bperp, minns jag inte fel används example given som minnesregel för e.g. för att inte blanda ihop det med i.e.
joda då känns det lite bättre iaf:)
http://www.kommandot.se/wp/