I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Roadtrip Europa (vill ha lite tips)

Övrigt - Blandat

2010-03-21 05:29

Roadtrip Europa (vill ha lite tips)

Planerar en roadtrip med en kompis i europa i maj, men vill ha lite tips på vad man bör se i Sverige. Åker från Stockholm så vad tycker ni man ska passera på vägen ner? Vi kommer åka vidare genom Danmark och Tyskland, och målet är en annan vän i Italien, men vet inte riktigt än vilka fler länder och platser vi ska passera. Alla tips och rekommendationer är uppskattade.

2010-04-07 09:42
det handlar nog mer om vad ni gillar att göra o vilken vibb ni vill ha.

Vill du kröka o knulla horor?

Vill du gå på vingårdar o testa druvor? '

Vill du gå i berg eller åka på coola vägar i alperna eller ngt?

fan vet jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-08 03:24
Vi ska kröka, jävligt gärna se vingårdar (hade inte ens en tanke på det innan du nämnde det. Tack!), gå i berg och knulla horor passar jag nog på. Nu vet du :)

2010-04-28 17:28
Du borde ta en titt på Omberg, vid Vättern. Skitmysigt att hänga 1-2 dagar, tälta eller softa på vandrarhem, och bara glida runt och njuta av storslagna utsikter över rikets näst största sjö.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-28 23:51
cool, ska kolla upp det

2010-04-29 12:08
Nere i Skåne bör du ta en tripp inom Kullaberg. fantastisk natur där finns även Nimis som du bör checka och leka på. Ta med ett gäng bira sitt i solen och kolla på naturen. Läs mer på följande länkar.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kullaberg

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nimis

HELSINGBORGS IF!

2010-05-12 18:04
Glider ni nåt i grekland så rekomenderar jag meteora starkt! Mycket fint! Dock kan man skippa att gå in i klostren om man frågar mig, men byggnaderna är riktigt coola!
I love you Mary-Jane
Skivsamlare

2010-05-20 12:24
Åk till Prag för fan.. Ni kommer dock aldrig vilja lämna stället igen! Väldigt fin stad och ruskigt billigt!
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE

2010-05-22 23:42
nu har vi detta i sikte, och resan är uppskjuten till juli: malmö, berlin, prag, wien.... sen får vi se vart det bär av...

tack som fan för tipsen och Nimis är något jag verkligen vill se!! Grekland tror jag inte vi hinner med, utan mer Frankrike på vägen upp och förhoppningsvis Amsterdam. Men det blir ett jävla åkande och vi får väl se hur man känner sig när man väl tagit sig ner till Wien.