I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt hår har börjat bete sig skitkonstigt! Hjälp!

Övrigt - Blandat

   
Producent

2010-03-19 05:40

Mitt hår har börjat bete sig skitkonstigt! Hjälp!

Mitt hår har verkligen blivit hur skumt som helst på senaste. Jag hittade en tuss mitt på huvudet som såg ut att vara avklippt, den är ungefär 15 cm lång och hm, kanske ½ cm bred. Som ni förstår är det liksom inte bara några få hårstrån som har gått av. Det skummaste är att det är samma längd på allt. Och så vitt jag minns så har jag enbart toppat mig under flera år. Mitt hår är annars runt 65-70 cm.

Sen ännu en grej. Det är supertorrt i topparna, sedan blir det megafett i hårbottnen, typ verkligen så det ser ut som någon har hällt olja på mitt huvud, om jag inte tvättar håret på några dagar.

Bör tillägga att jag annars har perfekt balans i håret. Blir aldrig tovit, och jag behöver inte kamma det.

Har dock börjat ha det uppsatt på det senaste. Kan det vara någon bov i detta? Har märkt att håret blir tovit om jag har det uppsatt.

Det jag behöver från er hårproffs är råd om vad för slags produkter jag ska använda och vad jag ska göra! Vill inte klippa av mig mitt hår som kanske fattar.

"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."