I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Era favoritdrinkar

Övrigt - Blandat

2010-03-09 17:17

Era favoritdrinkar

Jag är lite nyfiken på vad folk dricker när de går ut..
Jag brukar alltid ta någon drink med vodka mixat med något.
Sen är jag svag för snygga drinkar i snygga glas..
Vad gillar ni att dricka? Ingredienser?

enda vägen till seger är att överleva när andra dör

2011-09-26 21:58
Knölpåk för rediga män!!! =)

3cl Vodka
3cl Ljusrom
3cl Countrau
3cl Baileys
* Mjölk
* Isbitar

http://www.brarecept.nu/ShowRecipe.aspx?id=63
Hangaround

2011-09-26 22:15
Grateful Dead är skiten!
Vodka
Ljus rom
Tequila
Gin
Sodavatten/schweppes lr liknande
Istortsett samma som en long island ice tea, men istället för coca cola så fyller man på mer sodavatten och toppar av med Chambord, för den fina färgen skull.
sen om man smuttar eller sänker är upp till var och en.

2011-09-26 22:31
Margarita, Frozen Strawberry Daiqurie, Cosmopolitan :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-27 16:29
Dricker sällan drinkar men då jag gör det blir det oftast en simpel Rom & Cola.

Någon som testat Fireball & Cola? Har alltid velat testa men aldrig orkat punga upp pengarna om det skulle smaka skit.

2011-09-27 16:31
white russian är väl godast, brukar mest be bartendern blanda mig något gott bara :)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-09-27 17:40
white russian är min favvodrink alla kategorier<3
Rahamadjan av GU-PA!
Moderator

2011-09-28 23:33
Red Bull/Vodka är helt okej. Men det räknas kanske inte som en "drink"? Det är väl mer nåt vi thrashiga svennebananer som vill bli fulla snabbt men är för snåla för "riktiga" drinkar köper...

Jag har alltid velat vara den där hippa, världsvana killen som står i baren, och utan att ens titta på drink-listan drar till med nåt snitsigt som typ Grasshopper eller Fruitiziausiasuyti, men jag har aldrig riktigt vågat ta det steget... Nästa gång, då smäller det!

(Inlägget ändrat av Squirtle 2011-09-28 23:33:37)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_