I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Avboka ryan air biljett?

Övrigt - Blandat

2010-03-01 17:58

Avboka ryan air biljett?

Det är så att en bekant har bokat in mig på en resa till Bratislava, min undran är om det går att avboka biljetten? Jag hittar ingen specifik information på hemsidan, så jag tänkte om någon har varit med om liknande eller vet vart jag kan vända mig? Jag är beredd att betala en summa för avbokningen om det nu är nödvändigt vilket jag antar.. ryan air.

Historian kring det hela är att grabben frågade om jag skulle med till Bratislava då jag skulle fundera på det.. Det skulle redan bestämmas dagen efter förfrågningen så jag ville sova på saken och sa att han skulle höra av sig innan bokningen. Tiden går och han har hör inte av sig.. förrän dagen efter då det är försent. Han berättade att han bokat min biljett den dagen och betalat min biljett sålänge, trots att vi inte bestämt något specifikt.. om jag skulle åka med eller inte. Yr person minst sagt.

Finns det något att hämta i Bratislava? Troligtvis kommer de jag åker med vara full/bakis hela resan, det är en weekend..

(Inlägget ändrat av friktion 2010-03-01 18:01:12)

Q.