I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lös väpnat rån i liten ort

Övrigt - Blandat

   

2010-02-21 18:43

Lös väpnat rån i liten ort

Hallå,

Här är många kluriga och fiffiga människor. Ett väpnat rån har skett mot en närstående i en liten ort med en folkmängd runt 8000. Det skedde vid tre på natten vid ortens tågstation. Tåget min närstående kom med var det sista från kommunens storstad. Förmodligen hade dessa ynglingar väntat på ett mål då de flesta vet att människor som varit iväg och haft kul (berusade?) kommer med detta tåg. Jag behöver lite tips, ideer hur man kan lösa detta. Antagandet är att dem är under 20, i tonåren i alla fall. Finns en skola i orten..

Jag vill helst inte göra något dumt som att samla ett par snubbar och glida runt sent om natten och på ett skadligt sätt trycka ur information ur potentiella oskyldiga.

finns det något smidigt sätt att försöka få fram något? (kluriga ideer välkomnas)

det försvann ett antal saker vid rånet (basgrejer vid ett rån)

Hjälp välkomnas :D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.