I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min Flickvän

Övrigt - Blandat

2010-02-17 22:30

Min Flickvän

För att inte folk ska börja prata om de så, ja jag har gjort ett nytt konto för jag vill va anonym. Men tillbaka till de jag vill berätta

Folk kanske komme gnälla på att de mycket sånt som skapas på whoa men jag behöver verkligen andras tankar om det här

Min tjej och jag har varit tillsamans i ca 1,5 år nu men nu är vi inte det längre. Det hela började med att för ca två veckor började hon prata med en annan kille som Heter X säger vi,hon prata lite med och så innan hon träffade mig (dom va aldrig tillsamans) men efter de säger hon att dom pratade i flera timmar och att hon kände att hon hade varit taskig mot mig. Nej sa jag de är vell inget fel med de, och hon blev lite osäker och börja prata om att hon vill ha ett uppehåll i förhållandet. Men det löste sig och hon ångra sig och allt va lungt efter vi pratat om de.

En vecka efter de går hon ut på krogen ( Hon gick ut då hon precis fyllt 18) Började massa killar och så dansa med henne en av dom försökte antagligen strula med henne, tror jag hon berättade efter.Några dagar senare är jag hemma hos henne och då berättade hon att killen X hade ringt henne den här gången och sa att han va i samma stad eller område eller någe och börja prata och så ( men bara för en kort stund ) jaha tänkte jag de är vell inget med de. Men då efter de kanske 1,5 timme börjar hon se lite ledsen ut och säger att hon vill göra slut. Och jag blev ju helt förvirrad och allt och vi prata om de skit länge och hon ångra sig men dagen efter sa hon att hon ville verkligen göra slut.

Hon sa att hon behövde vara för sig själv ett tag för att veta vad hon känner och står. Hon säger att jag är den underbaraste och allt , att hon älskar mig men vill va "fri" och säger att hon har missat massor med saker och så.

Hon har inte haft någon kille innan mig och hon vill testa hur de är att va som alla andra. Alltså dom flesta har ju haft ett förhålande och så innan men inte hon. Och även inte jag. Hon säger alltså att hon vill ha andra killar och så men jag förstår ingenting.

och nu verkar det som om hon inte bryr sig eller någe, alltså att hon verkar ha glömt allt och så. Jag älskar ju henne mer än något annat på jorden, klart jag väntar på henne om hon ångrar sig men jag kanske inte borde gå runt och hoppas hela tiden? eller?

Sen det sista jag vill säga är! Om hon älskar mig så mycket som hon säger, hur kan hon då vilja hålla på med anda killar. Liksom om man älskar någon då vill man ju va med den personen , inte hålla på med massa andra för att de är så de brukar vara ?

Förlåt om de vart långt men jag behövde skriva av mig, förlåt även om det är särskrivet

2010-02-17 22:38
lite hårt, men hon älskar dig nog inte alls så mycket som hon säger.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2010-02-17 22:42
Det är en sak att älska någon, en annan sak att vara kär. Förstår att det är deppigt och jobbigt nu men som tur är blir det bättre. Ventilera dina tankar med dig själv, här i tråden, eller med dina vänner och familj. När du känner dig redo kommer du att gå vidare. Det är ett trist svar, men det blir bra igen, men du kan liksom inte skynda på processen. Jag tycker nog itne att du ska vänta och hoppas, försök börja bearbeta sorgen och gå vidare - du kommer förstå och uppskatta det tids nog.

Vet inte hur gammal du är, men jag förstår att du förmodligen är ganska ung. Du kommer nog ha mycke skoj som singel också i dina vilda ungdomsår, you just don't know it yet..

Men ta det lugnt - och blicka framåt.
Tror du mej inte? Fråga min mamma!

2010-02-17 22:44
Trist... Hon är virrig och vet inte vad hon vill låter det som. Försök släppa henne ett tag och göra saker du vill göra och hänga med människor som vet vad dom vill istället. Nya tag! Plenty of fish osv! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-17 22:44
Vad jobbigt :(..

Lider med dig kamrat!
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-02-17 22:48
Hennes utekväll på krogen fick väl henne att inse att hon är åtråvärd för andra killar vilket ledde till att hon kom på att hon inte vill vara bunden till sin första och enda pojkvän utan vill leva lite och träffa annat folk. Vilket är helt förståeligt.

Det betyder inte heller att hon inte gillar dig, men hon kanske vill se om hon passar bättre med någon annan.
Halvtaskig jämförelse- Risken är liten att den första godisen man plockar ur påsen faktiskt är den godaste om påsen innehåller hundratusentals olika godisar.

Du kan antingen: kämpa med att övertala henne att gå tillbaks till dig, göra samma sak som hon gör och träffa nytt folk eller leva i ångest och hoppas att hon en dag upptäcker att du var bättre än alla de andra killarna hon träffade efteråt.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-02-17 23:04
det är inget att ha kvar, även om hon vill komma tillbaka sen så kommer du tänka på vad hon gjort med andra killar och varför hon gjorde som hon gjorde, avsluta det nu, det är tungt men det är värt det.

2010-02-17 23:36
Hade hon verkligen älskat dig hade inte detta hänt. Glöm henne och gå vidare. Har hon snygga tjejpolare? Bara hooka med någon av dem.

2010-02-17 23:38
Om hon vill göra slut för att vara med andra killar så tycker jag du ska strunta i henne.

2010-02-18 01:10
Temptations my brother.. the work of the devil!
Tycker inte du ska sitta och vänta för det blir bara du som blir sårad i slut ändan. Om hon skaffar ny och går vidare står du kvar på samma plats och tycker synd om dig.

Clean break eller inget alls. I förhållanden finns det inga pauser.
Låter som det komplex vi killar brukar få, "The grass is greener on the other side complex".
Jag har ingen personlighet

2010-02-18 01:17
om du vill ha henne kvar får du stå på dig och vara lite tuffare. manipulation kallas det och det är så man bygger starka förhållanden ifrån båda parter. och det kan du göra genom att visa henne hur åtråvärd du är för andra tjejer och se hur hon reagerar på det. om jag vore du skulle jag skita i henne, det finns lika många grässtrån på fotbollsplanen som stjärnor i himlen

2010-02-18 01:42
Fan va sjukt.. låter precis som det var för mig och min gamla flicka.
Hon ville också vara "fri" och testa på en massa annat som hon missat under dom åren vi var tillsammans. Låter helt sjukt i mina öron.

Keep ya head up. Det ordnar sig.

2010-02-18 07:57
tror hon hela tiden ville göra slut men hon kanske ba inte visste hur hon skulle göra det, känns som hon försökte ta upp de me dej men att du kanske lyckades övertala henne att stanna.. vem vet, för de låter lustigt när du säger att hon inte ens bryr sig nu, då måste hon ha slutat bry sig för ett tag sen.. har man känslor för ngn så kmr man inte över en person så fort..

Men se de från den positiva sidan, du kanske träffar en brud som du kmr digga mer än ditt ex.. gå vidare å glöm henne!

2010-02-18 08:38
Ge henne en cockslap, så kan du gå vidare med ett leende.

2010-02-18 14:27
Vaccsin

Förlåt ordvalet men du är fan dum asså!
Helt ärligt, hon leker ju med dig.

Ditt största fel är att du tillåter henne gör vad hon vill.
Hon vet exakt vart hon har dig, du förlåter henne säkert
för allt hon gör och gör allt hon vill.. Hon har tröttnat.
Hon tar dig för givet. Hade jag vart du hade ja föfan inte
snackat med kvinnan om hon dansa med randomfolk.
Vissa vart skåpet ska stå. Och hur fan kan du ens tänka
dig ta tillbaks henne? Ditt största problem är att du är
så rädd att förlora henne att du inte vågar göra ett skit.
Man ska ALDRIG vara rädd för att förlora en person,
för de slutar med att du blir svagast i paret.. Aja
som sagt din första tjej så du är nybörjare,
u will learn :)
Highfive anyone, anyone?

2010-02-18 14:42
Tänk så här, bättre nu än om tio år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-18 15:03
håller med Math, klart som fan att du inte ska sitta och vänta. vidare så är det linjen med gräsen, fiskarna och stjärnorna som gäller. men kanske inte på en gång.

Ta dig tid för att må dåligt och snacka med folk om det osv. men jag rekommenderar också att du ser till att göra andra saker, engagera dig i nått.

jag blev dumpad nyligen och började då direkt att arrangera en battletävling bara för att ha något annat att tänka på. sen ligger ja i sängen hela dagar vissa dagar och bara deppar, men då gör jag det för att jag vill det.

//Yde - det löser sig
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2010-02-18 17:13
Ja du.. ett praktexemplar av en slampa skulle jag vilja säga.
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2010-02-18 17:32
spola henne. hon e inte värd dig om hon tänker tanken att vara med andra killar. o vill du ens vara med henne efter att hon berättat hon vill vara med andra?

2010-02-18 20:39
har en polare som var i samma sits ungefär, de hade vart tillsammans i 4 år och sen tyckte hon att hon var för ung (23) för att ha hittat sin livspartner och ville därför göra slut för att testa på livet. så de körde uppehåll i typ 1,5 år kanske mer och sen blev de tillsammans igen och kommer väl typ gifta sig när tiden är rätt.

men du låter ju ung, fan din första kärlek smärtar alltid mest men som ngn skrev, knulla runt lev livet. finns ingen anledning att gå runt o vänta medans hon roar sig på alla sätt och vis. du kommer bara ångra dig, så försök bearbeta det och gå vidare.

2010-02-18 20:47
Philip, Det är samhället/media som har gett henne den bilden att man ska leva och knulla runt när man är ung och runt 28-30 hitta sin livspartner.

Försök få hennes kompis i säng om det får dig må bättre för att hon är historia. JAG skulle iaf inte ta tillbaka henne.

2010-02-18 21:02
^^sant, tycker man om varandra såpass mycket skall man ju inte låta utomstående tryck påverka bara för att man "ska" knulla runt. men kanske bättre att man gör det innan än efter man gifter sig dock.

2010-02-18 23:18
Move on..

2010-02-19 06:19
Nyss krogåldern inne och hon upptäcker kuk.. låt henne leka av sig och satsa på en seriös tjej som VILL ha förhållande, för du kommer bara må dåligt av att sukta efter henne. Hon kommer krossa ditt självförtroende och din självrespekt kommer gå i botten. Så mitt tips är att gå vidare och skit i henne fan.
http://www.myspace.com/kpeemusic
Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART!
FET SKIT!

2010-02-19 09:53
Jag har aldrig förstått det där resonemanget att man inte vill stadga sig med sin första kärlek för att man "missar" en massa potentiella partners/ligg. Skitsnack, om man verkligen älskar personen man är med så tänker man inte så imo.
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2010-02-19 11:54
Bara jag som tycker att tråden borde heta "Mitt ex"?

Sluta tro att förhållanden är något speciellt, gå vidare.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2010-02-19 15:35
Sorry man men du har varit för snäll...det blir ju tråkigt med ett förhållande utan action, det måste ju vara lite beef ibland.

Om du får chansen igen ska du bara säga "BITCH, din stjärt ska gnidas mot min penis och endast min penis. Inte random snubbar på klubben"
Rappare

2010-02-19 15:57
Är du ens säker på att du vill vänta på en brud som är ute och knullar av sig lite och samlar på sig ett antal sjukdomar och andra äckliga baciller innan hon bestämmer sig för att nöja sig med "silverpriset"?
Wurrup?

2010-02-19 17:16
Alltså, det är ju en sak att gå ut och dansa och en sak att låta en snubbe stå och torrjucka en i 2 timmar, brudar får väl lära sig skillnaden.

2010-02-20 01:08
Klart flickan behöver knulla runt lite! Bara låta henne och hoppas hon kommer tillbaka
..!.._{-,..,-}_..!..

2010-02-20 04:02
Sup dig redlös och knulla skiten ur hennes bästis.

Då slipper du känna dig ägd.

2010-02-20 12:55
fjortisar...

2010-02-20 12:56
Även om hon skulle ta tillbaka dig kommer det aldrig bli som du vill att det ska bli.

Tror inte man kan förlåta och gå vidare och lita på någon efter nåt sånt. Du kommer över det. Lovar.

2010-02-20 18:00
och nu verkar det som om hon inte bryr sig eller någe, alltså att hon verkar ha glömt allt och så. Jag älskar ju henne mer än något annat på jorden, klart jag väntar på henne om hon ångrar sig men jag kanske inte borde gå runt och hoppas hela tiden?

Alltså, det hon säger är alltså att hon vill VARA med andra killar, och få kunna vara fri? Du inser väl vad det där ordet "VARA" betyder, i det här läget? Jag tvekar starkt på att hon enbart menar att hon vill pussas med andra killar. Bara nåt å tänka på. Vill du verkligen vänta på något sånt då? Hur mycket du än älskar henne, så, om hon vill gå runt och ligga med andra killar istället för att vara med dig, medans du sitter hemma och väntar på henne... Då måste ju du, även i dina värsta dagar, inse att någonting inte är riktigt rätt till och att hon inte är värd det.

Sen om det skulle bli så att hon vill ha tillbaks dig igen, så skulle hon ju inte vilja ha tillbaks dig när du mår som sämst, är som desperatast och har saknat henne som mest... tjejer gillar att jaga, och det lär hon inte kunna göra om du är tillbaks i hennes armar på nolltid.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome

2010-02-21 15:38
hon dissar dig grovt och tror hon kan komma undan med det. Sukta inte efter henne, hon ahr ju fan svikit dig grovt med sin slampighet. Skäll ut henne så hon får lite sveda för sina respektlösa handligngar. Ge henne va hon förtjänar verbalt. Hon har lurat dig av egoistiska skäl, hon ger liksom upp dig för att kunna slampa runt med andra killar? vilket är jävligt fuck up mot dig. och det borde du fan säga till henne.

YOU wont be disapointed.

2010-02-21 16:28
Ligg med hennes vänner, som någon där uppe skrev. Den här tjejen verkar inte vara något att ha, det borde du ha insett redan när hon kom dragandes med sitt jävla skitsnack om att träffa andra. Säg åt henne att dra åt helvete bara.

2010-02-21 17:29
exakt

YOU wont be disapointed.

2010-02-21 17:37
din flickvän kan ringa mig

2010-02-21 18:41
Hon säger antagligen bara att hon gillar dig osv för att vara snäll i stundens hetta.

Gå vidare.

2010-02-21 18:44
Och skit i hämnden. Att ligga med hennes vänner eller liknande gör dig bara till en idiot.

2010-02-21 19:23
varför?

YOU wont be disapointed.

2010-02-21 19:27
Varför inte bara glömma henne och gå vidare? Sjukt barnsligt att försöka få henne att må dåligt för man tycker att hon gjort fel. Då sänker man sig bara till hennes nivå och ja.. Då är man ju lika dålig själv.

2010-02-21 19:53
för att det är inte så jävla enkelt att glömma en sån grej. Det är inget man bara glömmer på beställning. Hans flickvän blåste honnom och vill gärna komma undan så lindrigt som möjligt. Fan lite upprättelse ger bara hjälp att acceptera och glömma.

YOU wont be disapointed.

2010-02-21 20:21
Klart det inte är enkelt att glömma, men det blir inte enklare av att man gör det till en grej. Värt att ligga med någon för någon annans skull..

2010-02-22 15:28
Håller med ZoO-Man sånt där glömmer man inte bara sådär!? Så länge man inte riskerar att tappa kompisar eller liknande på sitt beteende så kan det helt klart hjälpa att bara flippa ur ett tag och bete sig som en idiot, då vet han sen att han har sumpat alla chanser med henne och han har fått lite upprättelse(iaf i hans värld) då blir det lättare att gå vidare sen.

så är det.
prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-02-22 20:40
Tror Frian har gjort som flickvännen här har gjort innan =P(baserat på noll fakta)

Men Bättre att hon får samma skit tillbaks nu så hjälper ju han den andra killen hon dejtar och säkert gör samma sak.
Vi män måste skyddas oss män från dessa slampor. Iaf om man är en bra kille.

2010-02-23 11:14
jag blir bara mer och mer övertygad om att kvinnor är det överlägsna könet.

Tycker överlag att det är onödigt att lägga energi på att vara tjurig. tjuriga killar!
Groupie

2010-02-23 11:21
Smack my bitch up!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-02-23 11:23
Fridan verkar ju vara en såndär ......

Graffare

2010-02-23 11:31
Personligen så tycker jag att det låter larvigt att hämnas genom att sätta på hennes kompis. Själv hade jag gått ur detta med självrespekt.

Jag tror inte hans tjej gör detta för att vara elak, jag förstår henne faktiskt. En relation som är bra är egentligen det enda som är värt i slutändan. Men det är inte konstigt om hon vill leva lite innan hon stadgar sig för livet? Testat lite nya killar, leva singellivet som framställs som så glammigt. Flörta runt och känna sig åtråvärd. Jag tror att hon måste gå igenom alla de sakerna för att kanske inse i slutändan att singellivet är ganska överskattat och hysteriskt. Men när hon gör det så är det inte heller säkert att hon kommer vilja ha honom.

Det bästa han kan göra är att gå ur detta med lite självrespekt och inte stalka sitt ex eller bete sig som en berusad fjortis. Det finns många tjejer som säkert är minst lika trevliga som hans ex och varför missa dem? Passa på att även själv njuta av singellivets egoism och flörta/supa/knulla. Lev livet och låt henne gå. Det finns många personer som är "den rätta" för alla.

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-02-23 11:52
Angående att ligga med hennes tjejkompis; Om det är enbart för hämnd - Nej.
Om du är sugen på att ligga med henne - Ja.

Ärligt talat har ditt ex inte ett dugg att säga till om vemfan du ligger med.