I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

kissie?????

Övrigt - Blandat

   
Producent

2010-02-15 16:31

kissie?????

satt o surrade lite med en polare på msn när han ber mig att besöka en brud`s blogg. Hon hete kissie?? men iaf först sa jag at jag vägrade att besöka nån`s blogg, meningslösare grej e fan svårt o hitta. Sa att jag inte fattade hur han kan sitta o läsa massa skit bloggar ( djävulens uppfinning ) men iaf han sa att hon som hade den va riktigt snygg. Så jag gav han en chans o han gav mig länken till hennes blogg. Gick in för att kika o se va det va för idiot brud som skrev denna blogg ( tydligen en väldigt känd blogg oxå ) hade inte ens hört talas om den tidigare...gick in o kikade på hur hon såg ut, vart nästan rädd när jag såg henne. Hur fan kan man tycka tjejen e snygg? personligen tyckte jag hon såg ut som ett rövhål med tuttar. Är hon verkligen så snygg som han påstår? för enligt han så va det många som tyckte hon va skitsnygg? vilket jag inte alls kan fatta hur dom tycker det....följer verkligen folk sånt här skit?? personligen skulle jag skämmas om jag följde detta...

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"