Hahaha hur kunde jag missa den här tråden! I princip hela min släkt bor i eller i närheten av detta rövhål till stad. Nu har jag varit där på ett tag och när jag är där vänder jag snabbt hemåt igen! Var där en kväll i somras faktiskt. En lördag var det, satt hemma hos farmor och hade det tråkigt så jag fick för mig att gå en vända på stan, kanske ta en öl eller två. Fanns ett ställe öppet och det var riktigt tråkigt!! Va där i kanske 20min och försökte under tiden samtala med några av de få gäster som var där. Tyvärr var dessa "raggare" negativt inställda till stockholmare så dem drygade sig mest egentligen. Slutade med att jag gick till lappens (stans välkända korvmoj) och köpte en korv! Vid lappens hängde ungefär havla stans ungdommar WTF, dem satt liksom bara där utanför och gjorde ingenting, detta var inte ens moppefjortisar..:S. Aja tog mig korv och mitt nyköpta snus och gick hem till farmor och kollade Memento. Hurra för sommarens tråkigaste kväll. Ska aldrig sätta min fot där igen!!!!fyfan
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.