I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fråga ang. paypal - ebay

Övrigt - Blandat

   

2010-02-02 03:11

Fråga ang. paypal - ebay

Det är så att jag köpt en sak på ebay av en snubbe. Har aldrig använt mig av varken ebay eller paypal förut och pengarna drogs från mitt kort. Men sedan fick jag ett mail från säljaren att min adress var "unconfirmed". Läser sedan vidare på killens annons jag nyss vunnit och där står det att han endast skickar till confirmed address. Hur fixar jag så att den blir det? Har googlat hela natten nu nästan och vad jag förstått så går det inte för oss i sverige att få confirmed address, stämmer det?

Detta var vad jag hittade: "All addresses for PayPal members outside the U.S., U.K. and Canada will continue to show a status of Unconfirmed."

Fattar inte igentligen vad det spelar för roll med confirmed eller unconfirmed. Pengarna har ju dragits från mitt kort och nått säljaren. Så han har ju dom, så fattar inte vad problemet är då att skicka.. Någon får gärna förklara.

Men då.