Bikten - korkade saker du gjort och ångrat
japp, berätta om nåt jävligt dumt du gjort som fått dig att tvivla starkt på ditt eget intellekt eller bara gjort dig allmänt jävla less på dig själv...=) Börjar själv.. Tankade en hyrbil full med.. *dumdurudum* spolarvätska. 8 lax ish gick slutnotan på. Nöt.. inte. nån vecka innan skulle jag va produktiv när jag kom hem från jobbet (ca 06.00) och ta första tvättiden.. tvättade nya mobilen också. det roliga e att nån månad innan allt detta kom helårsfakturan för hemförsäkringen med allrisktillägg. tänkte att äh, sparar in en lax om jag skiter i den.. bra där.
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
Tankade en hyrbil full med.. *dumdurudum* spolarvätska. 8 lax ish gick slutnotan på. Nöt.. inte. Du ser inte skillnad på spolarvätska och bensin? vem fan gav dig körkort? du märkte ingen skillnad på priset heller?
Du är ju helt körd.
Lyricist
2010-01-09 08:14
Jag köpte en "stöttålig" telefon för 3005 kr. Andra kvällen, i min ägo, var vi på fest och där hittade jag en annan snubbe med en annan sorts "stöttålig" telefon. Vi tävlade i vem som hade den mest stöttåliga. Jag vann inte. Jag försökte inte heller använda garanti, istället lade jag den i bokhyllan och tänkte "jag löser det sen". Sen använde jag en Nokia 3310 istället, i fem år... och här sitter jag med den fortfarande. Jag ångrar inte stöttestet, jag ångrar att jag inte köpte en likadan telefon som den andra snubben hade, för den höll ju bättre.
fegon_ dags att köpa ny mobil? jag ångrar att jag inte skötte matematiken på gymnasiet. Då hade jag kunnat börja plugga på högskolan till hösten, nu måste jag läsa upp det på jävla komvux.
Lyricist
2010-01-09 08:32
Jag ångrar att jag inte använde kondom, för nu är min flickvän gravid och vi kommer garanterat få en jobbig jävla unge. Som säkert är tjej också, tillråga på allt.
Jag ångrar att jag blev medlem på whoa.
Du ser inte skillnad på spolarvätska och bensin? vem fan gav dig körkort? du märkte ingen skillnad på priset heller? Du är ju helt körd. hahaha, fattar fan inte hur man kan missta spolarvätska för bensin, illa tjejen väldigt illa :P
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
är inte pumparna för spolarvätska blåa? och det står spolarvätska hyffsat stort på dem?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Vafan det händer väl den bäste när man är aspackad och ska tanka... ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-01-09 14:05
höll hemligt i 4år att jag höll på med droger för familjen...vilket jag inte skulle ha gjort. Hade jag sagt att jag va pundare så hade dom hjälp mig direkt. Va så rädd att dom skulle ta avstånd från mig vilket dom inte gjorde när jag väl berättade det.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez ; på vilket sätt hjälpte dom dig?
Jag ångrar oftast vad jag INTE gjorde.. Men jag ångrar också att jag köpte en Sony Ericsson telefon. Och fler saker, men dem vill jag inte säga öppet :P
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Jag ångrar allt folk jag skadat! Och jag ångrar alla tjejer jag svikit/dumpat för idiot anledningar i min förra livsstil. Finns någon här på whoa, så ber Hubbe om ursäkt.
The News called it crack, i called it diet coke..
Moderator
2010-01-09 17:42
Finns fan inte mycket jag ångrar endå, har gjort massa dumt men det leder ju till en hel del erfarenheter som man kan ta lärdom av=)
//TW
jo man kan tycka att man borde se skillnad, de e ju det som e hela grejen. Hade varit vaken i typ 28 timmar och hjälpt en vän att flytta, så när jag lämnade tillbaks bilen va jag helt borta typ. så blev de som det blev. for the record så tankar jag inte alltid med spolarvätska, har haft körkort i fem år så lugna ner er lite=)
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
har haft körkort i fem år så lugna ner er lite=) fem år för mycket.
Producent
2010-01-10 00:58
046 men läste du ens vad hon skrev? jag ångrar ingenting. faktiskt ;)
Jag körde tummen i en stavmixer på fyllan, skulle visa en kompis att jag kunde balansera. På akuten blev polarna utslängda från lekrummet för dom byggde duplo och bidrig med trevlig stämning när anhöriga satt och sörjde trafikolyckor. Sen gick vi de två milen hem och snodde bröd från konsums container för vi ville ha fyllemat.
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
Konstigt; Ja, jo jag läste allt hon skrev... men vafan, det kvittar hur full, trött eller borta man är.. det är ju för fan omojligt att ta fel ? Okej om det hade varit att hon takna diesel istället för bensin, men spolarvätska? Maskinen ser inte likadan ut, den är blå, munstycket ser också annorlunda ut... det är ungefär som att lyssna på Westlife och tro att det är 50 cent... aja, jag ångrar att jag inte var barn längre :(
hm ta för givet att kokain inte alls är en tung drog (hallå överklass svenskar tar ju ?)
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.
Äh jag ångrar ingenting, vad tjänar det till?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mest efterklokhet från massa saker back in the days...tur att man lärde sig med råge. Annars ångrar jag nog vissa saker jag inte gjort mer än saker jag gjort....
Det man inte gjorde är det man ångrar.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Ångar att jag gick till en annan frisör en vad jag brukar för 1 år sedan. Hår-slakt och Top Model "I look lie a boy" gråt. Jag har fortfarande men....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Jag ångrar allt folk jag skadat! Och jag ångrar alla tjejer jag svikit/dumpat för idiot anledningar i min förra livsstil. Finns någon här på Whoa, så ber Hubbe om ursäkt. Co-sign pa den, fast undertecknat
BC .
At the gates of Eternity...
Jag ångrar att jag fick diabetes
fuck you, and have a nice day
Min oförmåga att ta tag i problem som skadar mig själv och andra. Förlåt för all ignorans, det är inte personligt menat. Det handlar om mina brister.
spliff macht frei
Jag ångrar att jag blev medlem på whoa