I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Limon soda" (canada dry) kan köpas i sverige?

Övrigt - Blandat

Producent

2010-01-02 02:47

"Limon soda" (canada dry) kan köpas i sverige?

Hej!
Under min tid i det forna sydamerika drack jag av en himmelsk dryck som fick tungan att skrika av orgasm. Denna heliga dryck gick under namnet Limon soda och är skapad av canada dry.

Då är min undran, någon som vet var/om man kan investera denna dryck inom våra landsgränser??

Förlsagsvis i trakter som GBG eller Karlstad???

Tack på förhand! :)

V-Trax of LME

2010-01-02 03:15
ica focus i göteborg, naturligtvis.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Producent

2010-01-02 17:48
Ålrajt...Gött! Det ligger ju nära liseberg om jag inte har fel..?

BTW vet du om man kan köpa "Queso Rallado parmesan" där också?
V-Trax of LME

2010-01-02 18:00
Japp, tvärs över gatan från huvudingången typ.

Nej det vet jag inte ens vad det är för något. Men det finns massa konstiga läsksorter som kanske är lite svåra att få tag på annars, typ mountain dew, vanilla coke och så.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Producent

2010-01-02 18:52
sweet! :)

Hahah det är en chilensk parmesan ost som man brukar ha på pasta och liknande...

Låter riktigt nice. Vet du ifall priserna är rimliga också?
V-Trax of LME

2010-01-02 19:01
Minns inte vad de kostar, men jag har köpt ett par vanilla coke så jag antar att priserna är rimliga. Inte för att jag inte är dum i huvudet, men jag skulle inte köpa en burk läst om den var orimligt dyr.
Toastare

2010-01-02 23:33
Kan parmesan vara chilensk? Parmesan betyder ju "från Parma"

men nu ska jag inte märka ord, förstår att det är en ost av parmesankaraktär ;)
Jag skyller allt på Emma!

2010-01-04 01:31
Limon soda är den bästa läsken någonsin om någon vet ett ställe i sthlm som säljer säg till.

Producent

2010-01-04 19:19
Player Joe
I see haha.

Bounty Boo

Det e ju öhh...bra. :)

Lustifer

WORD!!!
V-Trax of LME

2010-01-04 20:40
Vad smakar den? typ sprite/7up?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-04 21:23
Japp!
Producent

2010-01-05 13:21
ja fast godare :)
V-Trax of LME