Vilket Gym är bäst I Malmö?
Fitness 24/7 på Möllan? Det som är bra med det gymmet är att dom har ett seperat tjejgym. Och att maskinerna är nya och bra. Minus är alla äckliga killar som går där. Frisks och svettis på Möllan? Minus är att maskinerna ser fett äldre ut, nästan antika röd vita..som inte bytats ut sedan dom öppnade. Känner du någon som tränar där eller tränar du själv där? Är Friskis bra ? Fitness vid Slussen Drottningtorget? Dyra S.A.T.S? Ge mig råd om vilket man ska välja, alla fördelar och nackdelar Det fuckade är att endast Friskis har ett 3 månaders kort..för alla oss som inte vill binda oss i ett helt år. (Inlägget låst av Mabande 2010-11-21 17:43:12)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min polare tränar på 24/7 möllan och han säger typ samma sak...sjuka killar, hänger i gäng, apar sig, skriker osv...kanske chillare på brudsidan!
Trist att det är så, här i sthlm verkar 24/7 vara riktigt bra!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Maskin som maskin, man lyfter vikter liksom, spelar det någon roll om det är en gammal maskin? Annars har ju gym oftast "prova-på"erbjudanden så första träningen e gratis.
Producent
2009-12-26 14:27
varför tror du att nya maskiner skulle vara bättre?? du får exakt samma resultat om det skulle vara äldre maskiner eller nyare.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
jag tycker de äldre kan vara bättre... håller som fan
BANG!
Producent
2009-12-26 18:00
märket nordic gym e juh helt klart det bästa...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
På 24/7 Möllan, tränar tjejerna med jeans, heels och smink på. De står i två timmar på ett jävla löpband och går inte ens i 3 km/h, jag har vågat mig in på det gymmet en gång, och kommer aldrig mer gå dit. Jag går oftast på det som ligger inne i stan, vid storgatan, kan det heta kanalgatan? Tjejsidan där är ok, och även om man går in på den andra delen behöver man inte höra parningsläten från apor på anabola.
24/7 på möllan är jobbigt för dom inte lägger tillbaka vikterna efter sig... det suger verkligen... bytar till friskis nu vid årsskiftet... hoppas det är bättre där... annars om man nu har 24/7 kort, så kan man knalla bort till den som ligger mellan rösjö/st knut istället... den är helt OK..
haha så ball att INGEN pallar 24/7 möllan
e ju inte så konstigt... enda gången det är OK å träna där är mitt i natten... typ vid tre på morron eller så... men det suger att alla hantlarna ligger i en hög på golvet å mer än hälften har dom slängt i golvet så många ggr att de inte har kvar sin viktmärkning på sidorna...
jefla tjafs om maskiner, fan ja träna riktigt mycket förut körde fria vikter i princip alltid, bättre balans i kroppen..
ja goooomorron gomorron det e vejron i ottan nile city 105.6, vem är det jag tjötar med?
Jag ska prova friskis..nästa år även då deras maskiner ser otroligt fula och slitna ut saken är att dom nya maskinerna är mer bekväma att sitta på och att använda att använda maskiner som är 20 år gammla är inte lika nice som dom nya saken är att DOM NYA GYMMEN har mer uppdaterade maskiner medans friskis inte köper in mycket nytt UPPDATERA bitches okej......min polare tränar på fitness 24/7 på möllan han säger att killarna är katastrof där, synd om alla er som måste träna där
Haha. Är nästan bud på att kolla in Möllan 24/7, verkar vara ett spännande ställe.
Walking the street of dreams
ja jag blir fan också sugen på 247 möllan nu haha, ska kollas in.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
Producent
2009-12-28 17:11
ett gym ska va smutsigt...bara fjollor som tränar på "finare"gym...=)
Har bytt till friskis nu... å va gnäller ni om gamla maskiner för? dom är kanske inte sprillans nya... men dom är hållbara... å inte i plast som skiten på 24/7.. Va ju mer eller mindre ett kanongym om man nyligen haft kort på 24/7.. de enda e ju att man inte kan träna nattetid... jag är nöjd med bytet såhär långt iaf...
Träningsvärket på kronprinsen är bra, öppet 24/7 också.
Apeman: Jag har svårt att tänka mig att 24/7 maskiner är i plast. Detaljer ja, maskinen nej.
jasså det har du? med det stämmer naturligtvis att det är detaljer som är i plast... dock jävligt många detaljer... å dom känns otroligt skrangliga många av dem... finns naturligtvis plast på de flesta maskiner... även de som inte står på 24/7... men de behöver inte vara "plastiga" för det.. dessutom är det jävligt dålig plast på en hel del av detaljerna på deras maskiner. har du tränat på 24/7? tyckte du deras maskiner kändes rejäla? funderar lite på om du försökte vara lustig, eller om du bara är en idiot? Den viktigaste skillnaden var ändå att folk la tillbaka grejer där de skulle ligga när de använt färdigt dem på friskis... men maskinerna var helt klart av bättre kvalle åxå... plus att de hade långt många fler maskiner. fler sorter och fler av varje sort..
Apeman: Nice att du bytt till Friskis......ja det suger att dom inte har öppet under natten. Nu efter nyår, vet du vilka dagar dom har öppet och vilka tider? Köpte du ett årskort eller ett 3 månaderskort? Jag funderar på att köpa ett 3 månaders eftersom man oftast inte tränar under sommaren och 6 månaders träning borde fan ge lite resultat på magen tycker man. Frisiks ser slitet ut, har aldrig varit där inne men det ser extremt ghetto och äldre ut, det hade varit nice om dom skapade ett finare gym..dom har pengarna till det. Men sen förstår jag att många skiter i hur det ser ut bara maskinerna funkar... hade varit nice om dom hade haft ett tjejgym med.
Apeman: Jag funderar lite på om du har attitydproblem, eller bara har en dålig dag? Har tränat på 24/7 ja, men inte i Malmö. Dock tror jag det är samma märke: Technogym. Huruvida de är bättre eller sämre än andra märken kan man ju diskutera såklart, men de är stora och väletablerade. Låt dig inte luras att försöka bedöma kvalitet på en gymmaskin genom att känna om de "känns rejäla".
HumanFLU årskort... får det billigare genom jobb... Men det var helt klart värt det... Refused Nä, klart att det inte behöver vara bra för att det känns rejält.. dock kan man ju se hur många gånger skiten är sönder, sprucket, osv... sen är det fan inte trevligt å träna på ett gym där ingen bryr sig om utrustningen... så är det på 24/7 möllan... Är det samtidigt så att allt känns plastigt, och dessutom faller sönder på grund av att det är a: dålig kvalitet, b: vanskötsel, så är det inte fantastiskt.. Du känner inte att ditt inlägg om att maskinen inte kan vara helt i plast var sådär då? Klart att den inte kan, men dom känns jävligt plastiga, och ohållbara... Tränar ändå till 70% med fria vikter... å det var det som fick mig å inte gilla 24/7 på möllan.. Det är INGEN som lägger tillbaka hantalrna där dom ska vara, och dom behandlar hantlarna som dom e oförstörbara... vilket reslulterar i att alla hantlar ligger i en hög på golvet, och märkningarna har fallit av för länge sen efter som folk kastar dom från över axelhöjd ner i mattan.. Helt enkelt inte OK...
Låter ju som Möllan 24/7 är ett Zoo.. kanske borde tipsa Robert Arsle och dra en reportage om skitet och sen garva åt dem.
Aja. SÅ farligt är det inte.. Har varit på 24/7 på möllan i två år. Fungerar hur bra som helst! Ja.. Där finns en del efterblivna killar, men nämn ett gym som inte har det
- mjölksyra är livet
ja har tränat där i 2 år,, o ja måste säga det e sjukt skit!!! allt från bönutropningar från hörn till hörn i lokalen till hoppsparks tävlingar på maskinerna!! ja rekomenderar starkt ipod med sånna där hörlurar som stänger ute all bullshit uteifrån!! men det e lite därför ja fortfarande går dit, f ja blir så förbannad att ja låtsas att ja krossar ansikten i varje övning!! men för 24 7 rykte så rekomenderar ja starkt att de tar tag i ordningen på det gymmet,, f det e faan vilda västern som råder där!!
kollade på friskis och svettis filmen... maskinerna ser helt ok ut faktiskt, det är samma maskiner som du hittar på moderna gym. Kanske lite äldre, men maskinerna ser exakt likadana ut idag.
Apeman: Om jag lät dryg ber jag om ursäkt. Ja det där låter knappast som ett höjdargym... ska själv köpa 24/7-kort här i sthlm inom kort, hoppas det är bättre :) men av min provträning att döma är det mkt skönare stämning iaf i detta gymet.
24/7 möllan är unikt även för Malmö, dock är det inte särskilt farligt. Mer än att det är trångt och man ibland kan behöva leta efter vikterna är det som de flesta gym; vem går och tränar för att ägna sig åt vad andra sysslar med? För de som ändå bryr sig rekommenderas 24/7-anläggningarna på slussen, lugnet eller vid högskolan.ska själv köpa 24/7-kort här i sthlm inom kort, hoppas det är bättre Ifall lugna gym (i motsats till möllan-typen) är att föredra, testa stureplan eller framför allt vanadisplan. Det sistnämnda är stort och för det mesta relativt folktomt.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
SFX: Sådär superlugna behöver de inte vara (har tränat på SATS resp F&S på St:Eriksgatan tills nu), men inte full kaos heller kanske. Hur som helst ligger 24/7 vid fridhemsplan närmast, så jag hoppas på det!
Bästa gymmet i Malmö alla kategorier är A&C Sportcenter på Spångatan vid Folkets park; Helt nyrenoverat. - Splitternya Nautilus One (vi snackar maskiner som kostar 50 000 kr stycket.) - Massor med fria vikter och dragmaskiner - Supercoola löpband och konditionsmaskiner - Jävligts fräscha omklädningsrum med dusch & bastu - Tre stycken gruppträningssalar varav den stora är 300 kvm och sex meter i takhöjd (jag gillar Bodypump & snygga brudar...) - Riktigt bra ventilation i lokalerna (i motsatts till Fitness 24 Seven som alltid luktar pung...) Kostar 299 kr i månaden eller 249 kr om man är student som jag - nu snackar vi riktigt prisvärt..
Hej, Davidsson från Hälsoteket! Du kände inte att det var lite meningslöst att bumpa en tråd som senast varit aktiv i januari för att göra reklam? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda