I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hjälp med garderob inredning?

Övrigt - Blandat

2009-12-22 20:54

Hjälp med garderob inredning?

Så... jag har bestämt mig för att bygga en garderob till slut, då jag tröttnat på alla kläder i kartonger.

Hade tänk att bygga den i ett rum där jag har om jag ska gissa, runt 50 kvadrat? att spela på och 3,5 meter i tak. kommer bli en monstergarderob. Är beredd att sätta upp väggar och sådant.

hyllor för sneakers och kepsar/hattar är absolut viktiga. Jag har väl något över 150 par skor och 50-60 kepsar, och utökar det hela tiden. Är lite av en samlare *blink blink*. De kräver ju sitt utrymme.

T-shirts, linnen, tjocktröjor, stickadetröjor, byxor, shorts, allt måste in, och gärna på ett snyggt sätt

Alltså, behöver hjälp med hyllor, hängkonstuktioner, plats för accessoarer, osv.

Och måste säga att det är äckligt mycket kläder som ska in

Har ni några tips på konstruktioner för att utnyttja väggar, och annan yta, hur man ska sätta upp hyllor, nya väggar, you name it.

Inga ideér är dåliga ideér, bara mindre bra ;)

(Rummet är rektangulärt, inga utstickare eller något, kan kasta upp en liten planskiss med mått och sådant senare)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.