I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

inne slang till traktordäck ( åka i backe )

Övrigt - Blandat

Producent

2009-12-21 15:47

inne slang till traktordäck ( åka i backe )

vart kan få tag i det?? vi e några som tänkte dra i väg o åka lite i backen...o skulle vilja få tag i ett traktor däck så man kan använda slaqngen att sitta på...

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2009-12-21 17:19
kolla på nån bilskrot, de borde väl kunna ha nån som ligger och skräpar

2009-12-21 18:31
Värt att tänka på innan ni slänger er ut i första pist är att det lär gå kusligt fort, så fort att ni axar upp i 100 km/h lite väl fort så att ingen vågar hoppa av när ni märker att ni är på väg in i skogen, sen studsar de rätt duktigt de där, bara det ökar ju skaderisken enormt.

/ Försiktighetsminister
Intressepenisen hårdnar!
Moderator

2009-12-21 19:04
Kan rekomendera att knyta fast en lina i en bil o så åker ni bakom. MEN jag tar inte på mig de skador ni kanske får =)
//TW
Producent

2009-12-21 22:38
wasteapa01: det som e roligt...när livet hänger på en tråd =) lite action ska det juh vara

shitmannen: gjorde även det =) satt 2 st på en bob...vurpade ganska rejält, men det e sånt man får ta =)

2009-12-21 23:03
Man kan även åka gummibåt och kanot, båda har resulterat i brutna ben i mitt kompisgäng men kul var det...

2009-12-22 12:00
Frozen F25

Jag säger då det, vuxna ska inte åka pulka det blir bara tragiskt eller farligt. Sist klämde jag och två polare ihop oss på en snowracer. vi satt praktiskt taget i knät på varandra. Ben fastnade och knakade. Inte roligt.

2009-12-22 13:15
man kan modda snowracers genom att göra sitsen längre
SMÅLAND!
Producent

2009-12-22 13:54
Frozen : gummibåt funderar vi på o testa idag...

undra om man kan paddla upp sen?? =)
Redaktionen

2009-12-22 14:56
så fort att ni axar upp i 100 km/h

skulle nog vilja påstå att det är beroene på lutning..
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se