stick the fucking flag up yer god damn ass
Ok..fail tråd...du sög!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
schysst tråd poo! få se om jag kan få till nått liknande!pellesvansloez ?
Kul tråd. Har funderat några dagar på att starta en jag med, skönt att det finns någon med initiativ. Ska tänka över min lista och återkomma. De flesta skor jag köpt i år har ju släppts andra år så de räknas kanske inte? Drar en 2009 exclusive. Pellesvansloez, du suger.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
värdelös tråd..gubbloafers e inte direkt sneakers..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu har jag kollat igenom mina köp för 2009, jag tycks bara ha 6 par som är från i år, som jag har kvar, +2 som jag inte har fått än.
Årets sko! Jag vet att få av er är beredda att hålla med men den här modellen har vuxit nåt enormt hos mig. Det här var lätt den bästa färgen.
Klar 2:a
3e platsen vill jag ge till de här skorna. Sköna att gå i och lätta att matcha kläder till.
Årets vintersko! Har inte fått den än så jag kan inte uttala mig om hur funktionell den är mot kyla och allmänt skitväder. En 4e plats över årets köp.
5e platsen går till en runner. Gillar ju inte runners normalt sett men den här tycker jag är sjukt clean.
6a. Favoritmodellen för i år, blev dock lite besviken på materialet.
Årets minst genomtänkta köp. Har inte använt dem och lyckas inte heller få dem sålda. Hypen tog över. Blir väl kanske att jag rockar dem i vår.
Skor jag vill ha från 2009 som jag ännu inte haffat. Känns inte som att jag någonsin kommer få de här, lite väl dyra.
Mer i linje med budget. Får se om jag köper dem under 2010.
Skönare CW än mina röda.
Annars har jag väl några andra köp för 2009 som jag sålt eller bytt bort i efterhand. Ett bra år tycker jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Pellesvansloez du vet att man blir gubbe när man passerar 30...;)candide dina patta e fina, tyvärr hittade jag dom inte i size 13 nånstans annars hade d blivit ett givet köp!
Storlek 13 måste ju vara sådär va? Du vill inte ha ett par Infrared VI från 2000?
Detta år har jag köpt 14 par skor. Har aldrig köpt så mycket något år.
Bästa köpet iår. Har velat ha dem i typ 2 år. Dock var de väldigt dyra. Dyraste skorna jag köpt.
Ovanligaste skon jag har köpt. Har också suktat efter dem ett bra tag. Sedan jag såg dem i kingsize i ett modeuppslag som decida hade stylat.
Dessa är helt klart de par som folk har lagt märke till. En dag i somras fick jag 5 komplimanger på en timme.
De köpet som jag var mest glad över men som var lite surt var dessa. Tycker de är lite trånga så har inte använt dem. Ska köpa ett till par i större storlek. Så om ni har 38/39 eller en flickvän med det så kan ni få köpa dem.
De skönaste skorna är helt klart air trainer max.
Ett par jag bara är glad att jag har är de här två.
Mina kap är: 300:-
300:-
Skor jag vill ha från 2009 som jag ännu inte haffat. Och typ hundra till par.
Årets bästa
Årets fynd
Årets "direkt från fresh out the box till beaters"
Årets "dom vill jag nog allt ha ändå... "
Ok..fail tråd...du sög! Varför så bitter?
Skivsamlare
2009-12-19 18:26
Skön tråd! Ska tänka igenom min lista.. Håller nästan med poo ang. blazern, som jag sagt innan. Kanske inte den gröna colorwayen, men hela det packet har vuxit i mina ögon hela tiden.
Yes! In Concert — For the love of music
poo, vad ska du ha för 670s i us8.5?
Mina bästa sko inköp det här året är:
+ ett par zx800 footpatrol av yet_schoold :)
(får be om ursäkt för att mina am1 og är på snedden.. orkar inte....)
Har nog inga skor i år som jag skulle vilja ge sämsta plats till. 2009 har varit ganska nice ändå
Forumssignatur...<br>
Bästa köpet måste vara dessa...
Sen gillar jag även Sauconys Candy-pack...
Dessa skulle också ligga högt om storleken hade varit rätt...
Sämsta köpet utan tvekan är dessa...
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
de kanske skulle va ännu ett par man ångra att man inte plockade upp(asics med ryggan) förstår dig angående sista paret:) lite sådär
Amara, candide och apeman är de enda som har någon smak i skor i den här tråden hittills.
Lista dina då så får vi se vad du har för smak
Forumssignatur...<br>
alkor se inte mitt ovanstående inlägg som ett påhopp, era val faller mig inte i smaken, både i färgval, men även materialval. Kanske en dag mognar jag till och bredder ut smaken lite, men annars är det för mig svarta eller vita skor som gäller i 95% av fallen så det är rätt tråkigt på så sätt. :) Funderar på köpa nysläppet på Jordan XI och XIII, men lutar åt att jag ska köpa en kamera istället. I år har det blivit: 1. AF1 '07 white/white low 2. AF1 '07 white/white high 3. AF1 '07 white / white gum brown low med mönster av söm 4. Adidas Superstar II TL Black/black/metalgold 5. Reebok Pump Omni Lite Hex Stor 6. Karl Kani Die Hard 3 Black / Gold 9. Reebok DJ Equalizer 10. Adidas CT Classic 11. Adidas Isolation
Ja, jag vet inte. Det beror ju på hur många skor man har men svarta och vita är ju iaf de som funkar bäst till det mesta :)
Forumssignatur...<br>
ska börja fotografera och återkommer med min lista ikväll. För mig blev det ett air pegasus år med 6 par hittils.
http://www.slagskottfilm.com/
Stoppa pressarna!! de här ska lätt med på listan!! fan va grymma de va!! klockrena på alla sätt o vis! nu behöver jag inga fler röda mockodojjer det är en sak som är säker
poo P32 en bowlingbana till dom där skulle smaka
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
haha skit nerej när kommmer din lista då? alltid kul med gröna yo's ju
Jag är inte världens sneakernörd precis och strävar inte efter några klipp utan sån där kärlek. Typ så jag sitter fast vid ett par sneakers i ett halvår innan jag slitit dem sönder och samman. Här är årets...
..absoluta kärlekar:
1. Jag har blivit överöst med komplimanger pga dessa under hösten. Typ världsbästa. (Det var nån här som tipsa var jag kunde kirra dem, gracie!)
2. Samma med dessa, fast under vår och sommar.
...vad fan köpte jag inte för?:
Jag har ju fastnat för Honey mid pga att de är snälla mot mina fötter och har trevliga mönster. Såg dessa förra våren för ingen peng alls, tvekade, ångrade mig och då var det försent. Ultimata sommar-strand-sneaks:
...absolut mest värdelösa:
Vet fan varför jag köpte världens BLÅASTE skor. Herregud. Tänk bort strassen och metallicskiten. Ersätt sedan metallicdetaljerna med lack-aktigt. Sedan tänker du att det är blåare än på bilden. FY SATAN.
Delam tange barat
Rachel... undrar om det inte var jag som tipsa om dom därna... bra att du fick tag i dom... ;)
Apeman det var nog du först via pm och sen nån som tipsa i tråden också. jag fick dem direkt till dörren kort efter beställning och ingen skatt heller, helt underbart! :D
Delam tange barat
Gjorde ett försök tidigare men råkade klanta bort allt så nu försöker vi igen.
2009 var året då mitt shoppande eskalerade. Från att ha haft som mål att köpa ett par i månaden så landar vi på cirka det dubbla. Även det år då jag börjat köpa "begagnade" skor från diverse folk runt omkring. Eftersom jag inte samlat speciellt länge så tycker jag det är mer spännande med släpp som är ett par år gamla och som man aldrig stött på tidigare. Ökar på mystiken lite. Orkade inte fotografera alla skor men här kommer min Air pegasus 89 lista. Har totalt snöat in mig på denna modell som lätt kan konkurrera med AM.
Nr 1:
Nr2
Nr3
Nr4
Nr 5
Nr 6
Andra köp som får komma med på listan är:
Vandal high leather "west indies"
Önskar jag köpt två par av denna favorit:
Safari är aldrig fel
Sånt här är aldrig fel när man ropar hem i nyskick för ~400 på tradera.
Nästa år kommer jag förhoppningsvis få klart mitt exjobb och börja jobba så jag har en känsla av att 2010 kommer bli ett bra år med fler fina underbara skoköp
Väntar med spänning på dessa från
Trendnet ej hans bilder dock.
Gott nytt år alla!
/ perhuden aka /hud
Skivsamlare
2010-01-01 12:46
huden - håller med om pegasus! riktigt bekväm sko.. bra lista, men hade varit kul om du kunde lista upp dina värdelösa köp med och inte bara guldkornen :)
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan glömde visst det. Ehrmm....! har 2-3 köp som mest legat i lådan sen jag fick dom.