I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Roliga historier! Drop em

Övrigt - Blandat

2009-12-21 07:31
SpoilerSpoilerSpoilerSpoilerbättre kan ni, whoa
Stand By Me och Titanic är världens bästa filmer :D världens bästa musikintro är http://www.youtube.com/watch?v=Z7O0-fWQEas&feature=channel_page (verserna är också skitbra)

2009-12-21 08:37
-Ja, det är ju tyvärr inte din dag idag, sa mannen, och drog ner gylfen.

hahhaa

//Yde - å emobilden va go den me xD
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2009-12-21 19:48
Kan ingen rolig historia.. =(

vad tokigt det kan bli!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-12-21 20:37
Kaneida, för det första är jag inte emo, för det andra är jag inte självmordsbenägen.

Eftersom du tog åt dig så, så måste din mamma verkligen vara ute o cyckla o cyckla o cyckla o inte komma hem, du måste sakna henne oerhört mycket.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-12-21 20:48
En bonde hade 500 kronor på hästar, han gick hem och gav 200 till sin fru, och gick sedan in i svinstian för att kontrolera sina grisar. plöttsligt råkar han fumligt nog tappa in sina pengar i stian, och den fetaste grisen käkar gluppts upp pengarna.
-fan, tänker bonden, vad gör jag nu? 300 är mycket pengar.
Han gick över till sin granne för att diskutera saken, efter att ha berättat om missödet, säger grannen:
-Nej men det löser du lätt, ge grisen en snapps och sparka den i baken så kommer den hosta upp det den har ätit.

Sagt och gjort, för att inte behöva trängas bland de andra grisarna, tog bonden ut sin feta gris till en av ängarna i närheten. Han placerar grisen, ger grisen en snapps brännvin och sparkar den i baken.
I samma stund vandrar en turistande stockholmare förbi (thats right, en stockholmare). Han noterar bonden och grisen och blir lite nyfiken, så han stannar och observerar.
-Det funkar! tänker bonden, och börjar genast fylla på nästa snapps för att få ut resterande 100lappar.
-Vad i...? tänker stockholmaren, och går närmare.
Bonden ger grisen en snapps, går bak och sparkar grisen och ännu 100 kronor hostas upp.

-du... säger stockholmaren. Vad ska du ha för grisen?
-Den är inte tillsalu säger bonden.
-Du får 300 för den.
-Nej, säger bonden. Bonden gör om processen och sparkar till grisen, ännu en 100lapp dyker upp ur grisens hostningar.

-Jo men vafan, jag har 500 här, du får 500 för grisen.
-hmm... 500? okej säger bonden.

Nästa dag spånar bonden igenom en kvällstidning, och får läsa följande.

"ALKOLISERAD GRIS, IHJÄLSPARKAD PÅ NORRMANSTORG"
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2009-12-21 21:19
haha Kaneida vinner lätt :)
Rappare

2009-12-21 21:33
ZoO-Man P22
HAHAHAHAHAHAH, fan va klockren!

Vad är likheten mellan att mörda Engla och handla på Elgiganten?
SpoilerCykel på köpet?

Vad är det för skillnad på Englaskämt och vanliga skämt?
SpoilerEnglaskämten blir inte gamla

Det var 3 st snubbar, en holländare, en svensk och en amerikan som hade fått chansen att bazza schysstaste guzzen för ett nice pris. 5$ på gräsmattan, 10$ i en Husvagn eller 25$ på ett hyfsat schysst hotellrum.
Holländaren pungar ut 5$ och gör sexytime med bruden. Svensken lägger ut 10$ och får husvagnen i gung. Till slut är det amerikanens tur och han pröjsar ut 25$, bruden bli förvånad och säger "Oh, you got class" och amerikanen stirrar förvånat och säger sedan "Class? Five times on the grass"
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2009-12-21 23:24
sincedayone

Du sabbade just ett elakt skämt.

Vad är det för skillnad på Engla och Englaskämt?
SpoilerEnglaskämt kommer bli gamla.

Finns väl inga roliga historier egentligen? =/

2009-12-21 23:59
Det var en stockholmare som åkte ner till Skåne för att jaga and.
Efter några timmars spanande får han syn på en and och skjuter ner den, varpå han springer bort till platsen där den landa.

När han kommer fram står det en skånsk bonde och håller i anden.

Stockholmarn: "Det där är min and, det var jag som sköt den"
Bonden: "Anden landade på min mark och därför är den min"

Efter en stunds dividerande säger bonden att de kan lösa det på gammalt skånskt vis: "Vi gör såhär, vi får sparka varann en gång var mellan benen, den som ger ifrån sig minst ljud får anden"

Stockholmarn funderar ett tag men går sedan med på utmaningen. Bonden insisterar på att sparka först och tar i nåt så in i helvete...
Jägaren faller ihop i fosterställning och kvider, men försöker bita ihop.
När några minuter har passerat och stockholmaren, tårfylld, ställer sig upp säger bonden:
"Jag har ändrat mig, du kan få anden".
CAMPIONI!

2009-12-22 00:57
En amerikan, en neger och en mexikan är ute och går i öknen när de hittar en magisk lampa. De gnider på lampan och ut kommer en ande. Andens säger att de ska få varsin önskan som ska uppfyllas.
Mexikanen tänker efter och säger tillslut "Jag önskar att hela mitt folk slapp ta skitjobb i USA, att vi var hemma i Mexiko och levde bra istället."
Och så blev det.
Negern tänkte efter en stund och säger "Jag önskar att hela mitt folk slapp knega i USA, att vi var hemma i Afrika och levde bra istället."
Och så blev det.
När det tillslut var amerikanens tur att önska så funderade han länge innan han frågar: "Så du menar att alla mexikanare och negrer försvunnit från USA?"
Anden nickar jakande.
"I så fall... en Coca Cola tack!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-22 14:55
tack_för_fisken P22: Rocko ;)
 Malmö FF!

2009-12-22 15:02
Kaneida Engla

hehe finns en till

Vad är det för skillnad på Engla och påven?
SpoilerPåven dör oskuld

dock lite taskigt

2009-12-22 15:07
softlikeapillow
haha :B

2009-12-22 15:20
Kaneida fick slackerlife att byta profilbild.
VI ÄR ÖVERALLT!
Dubbeln 2lax9!

2009-12-24 19:29
Det var två älgar som var ute och flög. Då se den ena:
-Du har en bulle i örat
-Va?
-Du har en bulle i örat
-Va?
-DU HAR EN BULLE I ÖRAT!
-VA?? Jag hör ingenting, jag har en bulle i örat.

Det ska vara bulle i ögat... och ja, det är meningen att skämtet inte ska ha någon mening.
Beat the odds like an abusive freak show owner

2009-12-25 01:59
3 zigenare åker runder i en bil

vem kör ?

Spoilerpolisen höhöhö
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.

2009-12-25 02:01
hahahahahhaa gangstagangsta fett värt :D

2009-12-26 04:09
Hur får man en somalier att slå ut tänderna?

- man ritar en bulle på en sten.

ad kallas Somaliernas ishockey landslag..??

Svar: Tre Knotor..

Vad är somalias nationalrätt?
- Tom tallrik

Vem är världens(sveriges) snabbaste människa?
-En somalie med rabatt-kuponger

vadd är streck koden på petflaskorna??

ett klassfoto från somalia

Q: Vad är den judiska formen av förspel?
A: En halvtimme av tiggande.

Vilket är Somaliens nationalsport?
- Svälta räv

I´m Scrammel, no not like scrambled eggs
I´m the weird strange dude with fucked up legs

2009-12-26 15:27
Hur kom den första Somaliern till månen?
- Han lekte med en gummisnodd.

Hur gör man för att slå ihjäl hundra flugor i en smäll?
- Slå en Somalie på käften.

Måste ju finnas en miljard såna där..

2009-12-26 16:56
Vad är höjden av snabbhet?

SpoilerEn jude på cykel, i Tyskland.

Vad är höjden av rädsla?

SpoilerSamma jude med punka.
Hej, Träffat Jacob?

2009-12-26 18:59
An arab at the airport:
-Name?
-Abdul al-Rhazib.
-Sex?
-Three to five times a week.
-No, no... I mean male or female?
-Male, female, sometimes camel.
-Holy cow!
-Yes, cow, sheep, animals in general.
-But isn't that hostile?
-Horse style, doggy style, any style!
-Oh dear!
-No, no! Deer run too fast...
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-12-26 19:09
Thomas Quick och en liten pojke var ute och gick i skogen en natt. Då sa pojken: "Vad läskigt det är!"
Thomas Quick svarade: "Men tänk på mig då, jag ska ju gå härifrån själv!"
 9-1