I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Cahmonix i vinter

Övrigt - Blandat

2009-12-13 17:29

Cahmonix i vinter

Tja...är det någon som skall göra säsong i chamonix, som redan är här?..om så är fallet har du löst problemet med boende??

jag är redan här nere och håller på o fixar o donar...skicka ett mess

peace

(Inlägget ändrat av greggan 2009-12-13 17:37:01)

Varför finns det kondomer med jordgubbs smak när alla vet att musen gillar ost...

2009-12-22 10:04
Sorry om jag hijackar din tråd lite smått. Men måste man kunna franska för att säsonga där? Är sjukt sugen på en alpsäsong och att lära mig åka snowboard ordentligt men kan ju inget av dom lokala språken. Vilket på förhand känns som ett jobbigt hinder
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2009-12-26 18:05
asså det underlättar som fan..men ja kan typ hälsningsfraser o så...det underlättar, men r inget måste:D...många snackar engleska även om dom ine vill:D
Varför finns det kondomer med jordgubbs smak när alla vet att musen gillar ost...

2010-01-14 11:19
När jag var i Chamonix förstod inte flickan inne på Mc Donalds vad "one extra cheeseburger" betydde. Så dåliga på engelska kan dem vara, men alla är väl inte så risiga. Engelska borde fungera bra där ändå.

Lite skid/snowboard-tips.
Kommer det mycket nysnö under natten, ta bussen till Grand Monté, åk hela vägen upp och njut sedan av otrolig skidåkning.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.